Integrace nové produkce emblémů a plastové výroby do současných výrobních procesů společnosti CROMTRYCK s.r.o.
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
CROMTRYCK s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/4.1.00/14.02165 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2014 |
Ukončení projektu: |
31. 3. 2015 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Předkladatel projektu, společnost CROMTRYCK s.r.o., se dlouhodobě zabývá vývojem a výrobou celé řady emblémů nacházející uplatnění zejména v automobilovém průmyslu (emblémy umístěné na voze: v předu nebo vzadu, na B, C sloupcích, na kolech, v oblasti airbagu a v poslední řadě emblémy na klíčích. Společnost v daném oboru patří mezi přední evropské producenty.
Předloženým projektem žadatel reaguje na stávající situaci na trhu. V současné době se požadavky na trhu automotive mění a zákazníci požadují od vybraného dodavatele větší šířku nabídky v oblasti typu výrobku a samotné technologie výroby. Zcela jasně definovaným požadavkem zákazníků v tomto oboru jsou také maximální nároky na kvalitu produktu, nejsou zde tolerovány žádné kvalitativnívady. Na základě výše uvedeného přichází společnost CROMTRYCK s.r.o. s nově vyvinutým unikátním řešením zástavby hliníkového emblému do sestavy plastového kroužku (využito např. u prototypu Volvo 45 DAB). Výrobek je pak instalován do plastového nosiče airbagu vyráběného zákazníkem žadatele. Nová koncepce řešení emblému výrazným způsobem zvyšuje přidanou hodnotu výrobku. Zároveň také dojde k inovaci výrobního procesu, kdy budou nově implementovány nové poznatky v oblasti povrchové úpravy. V celkovém souhrnu tak dojde ke zvýšení technologické kompetence celé výroby žadatele.
Cílem předloženého projektu je prostřednictvím nových výrobků a nových výrobních postupů posílení konkurenceschopnosti společnosti CROMTRYCK s.r.o. na mezinárodním trhu. Úspěšná realizace předloženého projektu má také významný multiplikační efekt v dalším rozvoji společnosti, kdy bude žadatel schopen realizovat další strategické projekty etablující další růst společnosti.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
5 691 954,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
5 691 955,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
11 383 909,00 Kč |