Výzkum a vývoj webové aplikace pro objednávkový systém produktu eHelper včetně napojení na expediční firmu a banku s automatizaci fakturace
Programové období: |
2014-2020 |
Region: |
Moravskoslezský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost |
Příjemce: |
Zdravotní a sociální služby s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.01.1.02/0.0/0.0/18_215/0019339 |
Zahájení projektu: |
9. 12. 2019 |
Ukončení projektu: |
23. 3. 2020 |
Téma projektu: |
Výzkum |
Informace o projektu
Projekt bude zaměřen na vývoj nové webové aplikace včetně napojení na banku a automatizace fakturace. Nová webová aplikace usnadní práci s vyřízením množství objednávek prostřednictvím automatizace fakturace, která bude provádět verifikaci jednorázových a pravidelných plateb. Aplikace také bude řídit různé slevy a promoakce, které budou nastaveny v rámci systému eHelper. Webová aplikace bude obsahovat také přihlašování a logování úkonů zaměstnanců pro jednoduché řízení objednávek vč. expedice.
Schválené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
299 985,00 Kč |
|
Národní soukromá částka: |
99 995,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
399 980,00 Kč |