Diagnosticko-intervenční nástroje jako prevence školní neúspěšnosti a podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ESF |
Operační program: |
7 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost |
Příjemce: |
Pedagogicko-psychologická poradna Brno |
Registrační číslo: |
CZ.1.07/1.2.17/01.0027 |
Zahájení projektu: |
17. 4. 2012 |
Ukončení projektu: |
28. 2. 2015 |
Téma projektu: |
Vzdělávání
|
Informace o projektu
V současnosti roste počet žáků s obtížemi při nabývání základních dovedností, které v budoucnu významnou měrou poznamenávají celý vzdělávací proces.
Cílem projektu je vznik diagnosticko-intervenčního programu, který vytvoří pedagogickou diagnostiku, rozšíří a zkvalitní navazující diagnostiku pro poradenská zařízení; vytvoří navazující metodiky vyrovnávacích, podpůrných a intervenčních postupů pro individuální i skupinovou práci se žáky, kteří jsou ohroženi školním neúspěchem, mají SVP.
Projekt je určen pro pedagogy MŠ, prvního stupně ZŠ, pracovníky ŠPZ, děti a žáky v předškolním vzdělání a na 1. stupni ZŠ a jejich rodiče.
Budou vytvořeny standardizované diagnostické a intervenční nástroje pro jednotlivé věkové skupiny pro použití v ZŠ,MŠ a ŠPZ a vznikne systém kurzů pro pedagogy a pracovníky ŠPZ pro zavedení baterií do každodenní praxe.
Projekt bude realizován zejména pracovníky PPP Brno a dalších PPP v kraji; externími spolupracovníky - statistiky a odbornými konzultanty.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
7 440 241,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
1 312 983,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
8 753 224,00 Kč |