Rozvoj zahraničních příležitostí společnosti iMi Partner a.s.

Programové období: 2007-2013
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: iMi Partner, a.s.
Registrační číslo: CZ.1.03/6.2.00/12.00548
Zahájení projektu: 20. 10. 2011
Ukončení projektu: 13. 4. 2012
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Projekt se týká účasti na veletrhu PSI Düsseldorf 2011 pořádaném v Německu v termínu: 11.-13.1.2012.
50-tý veletrh PSI je největším veletrhem v Evropě v oblasti reklamních a dárkových předmětů. Organizuje ho evropská asociace PSI, které jsme členem. Na veletrhu vystavuje více než 850 vystavovatelů na ploše 35 000m2, nechybí zde všichni přední výrobci a dovozci zboží určeného pro reklamní průmysl. Veletrh je určen pouze pro členy asociace PSI, takže jej nenavštěvuje veřejnost, ale pouze zástupci firem z této oblasti. Z toho vyplývají velké možnosti vstupu na nové zahraniční trhy a nové obchodní příležitosti. Minulý ročník navštívilo 17 000 návštěvníků.
Na tomto veletrhu hodláme vystavovat naši exportní kolekci evropské odborné veřejnosti. Našim stávajícím zahraničním klientům představíme novinky a hlavně si klademe za cíl získat co největší počet nových zákazníků.
Naše expozice bude zaměřena na textilní oděvní výrobky, které jsou hlavním předmětem řešení projektu a škálu dalších dárkových a reklamních předmětů, které spadají do našeho portfolia. Zároveň budeme prezentovat naše tiskoviny a grafické práce.
Tato platforma nám umožní kontakt s velkým množstvím firem, které cíleně navštěvují veletrh a vyhledávají dodavatele.
Obzvlášť v tomto roce vidíme velkou příležitost v exportním potenciálu naší společnosti. Máme plně zajištěnu logistiku i skladové podmínky, proto můžeme nabídnout našim zákazníkům kvalitní servis.
Cílem účasti na veletrhu je posílit mezinárodní konkurenceschopnost naší společnosti a proniknout na nové trhy. Chtěli bychom rozšířit portfolio zákazníků, zvýšit obrat, oslabit postavení konkurence a upevnit stávající zahraniční obchodní vztahy.

Součástí projektu jsou náklady spojené s pronájmem, zřízením a provozem stánku, s dopravou vystavovaných exponátů a s tvorbou propagačních materiálů v cizích jazycích za účelem účasti na tomto veletrhu.
V rámci propagačních materiálů se bude konkrétně jednat o katalogy.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 407 186,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 71 857,00 Kč
Soukromé zdroje: 479 044,00 Kč
 
Celková částka: 958 087,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena