Rozvoj zahraničních příležitostí společnosti iMi Partner a.s.
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
iMi Partner, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00548 |
Zahájení projektu: |
20. 10. 2011 |
Ukončení projektu: |
13. 4. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Projekt se týká účasti na veletrhu PSI Düsseldorf 2011 pořádaném v Německu v termínu: 11.-13.1.2012.
50-tý veletrh PSI je největším veletrhem v Evropě v oblasti reklamních a dárkových předmětů. Organizuje ho evropská asociace PSI, které jsme členem. Na veletrhu vystavuje více než 850 vystavovatelů na ploše 35 000m2, nechybí zde všichni přední výrobci a dovozci zboží určeného pro reklamní průmysl. Veletrh je určen pouze pro členy asociace PSI, takže jej nenavštěvuje veřejnost, ale pouze zástupci firem z této oblasti. Z toho vyplývají velké možnosti vstupu na nové zahraniční trhy a nové obchodní příležitosti. Minulý ročník navštívilo 17 000 návštěvníků.
Na tomto veletrhu hodláme vystavovat naši exportní kolekci evropské odborné veřejnosti. Našim stávajícím zahraničním klientům představíme novinky a hlavně si klademe za cíl získat co největší počet nových zákazníků.
Naše expozice bude zaměřena na textilní oděvní výrobky, které jsou hlavním předmětem řešení projektu a škálu dalších dárkových a reklamních předmětů, které spadají do našeho portfolia. Zároveň budeme prezentovat naše tiskoviny a grafické práce.
Tato platforma nám umožní kontakt s velkým množstvím firem, které cíleně navštěvují veletrh a vyhledávají dodavatele.
Obzvlášť v tomto roce vidíme velkou příležitost v exportním potenciálu naší společnosti. Máme plně zajištěnu logistiku i skladové podmínky, proto můžeme nabídnout našim zákazníkům kvalitní servis.
Cílem účasti na veletrhu je posílit mezinárodní konkurenceschopnost naší společnosti a proniknout na nové trhy. Chtěli bychom rozšířit portfolio zákazníků, zvýšit obrat, oslabit postavení konkurence a upevnit stávající zahraniční obchodní vztahy.
Součástí projektu jsou náklady spojené s pronájmem, zřízením a provozem stánku, s dopravou vystavovaných exponátů a s tvorbou propagačních materiálů v cizích jazycích za účelem účasti na tomto veletrhu.
V rámci propagačních materiálů se bude konkrétně jednat o katalogy.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
407 186,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
71 857,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
479 044,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
958 087,00 Kč |