Podpora účasti společnosti PERITO s.r.o. na veletrhu Fensterbau Norimberk 2010
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
PERITO s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00036 |
Zahájení projektu: |
15. 3. 2010 |
Ukončení projektu: |
12. 4. 2010 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
PERITO s.r.o. je společností specializující se na výrobu dveřních výplní a distribuuje široké spektrum výplní typu Classic, Technic, Vizual, Elegance a Premium. Po celou dobu své působnosti se snaží nabídnout co nejširší sortiment tvarů a typů dveřních výplní s ohledem na moderní vzhled i kvalitu používaných materiálů. Vedení společnosti klade důraz především na kvalitu svých výrobků, neustálou inovaci výrobků i postupů ve výrobě a také propagaci produkce na tuzemském i zahraničním trhu.
Rozšířenou produkcí chce společnost oslovit nejen tuzemské, ale také zahraniční zákazníky, pro které doposud výrobky nedistribuovala z důvodu omezené nabídky v porovnání se zahraničními konkurenty. Se současnou škálou typů a druhů dveřních výplní již může zahraničním produktům konkurovat a nabídnout tak konečným spotřebitelům výrobky srovnatelné kvality za výhodnějších cenových a dodacích podmínek. V důsledku výrazného rozšíření sortimentu dveřních výplní PERITO chce společnost tyto produkty představit co nejširšímu spektru zákazníků na trzích západní Evropy prostřednictvím návštěvy mezinárodního veletrhu Fensterbau Frontale v Německu. V souvislosti s touto výstavou budou vytištěny katalogy ve dvoujazyčné mutaci katalogu produkce společnosti PERITO (německý a polský jazyk).
Již v současnosti společnost exportuje svoji produkci na evropské zahraniční trhy, přičemž prioritní pro ni byly doposud trhy Slovenska a Polska. Společnost se do budoucna chce zaměřit i na další destinace střední a západní Evropy (Německo, Rakousko a Francie), přičemž za tímto účelem se společnost rozhodla navštívit plánovaný mezinárodní veletrh a také vytvořit odpovídajíjcí tištěné katalogy především pro potencionální německou a polskou zákaznickou klientelu.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
342 380,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
60 420,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
402 800,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
805 600,00 Kč |