Marketingová podpora značky CONSTRUCT na zahraničních trzích

Programové období: 2007-2013
Region: Kraj Vysočina
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: CONSTRUCT A&D, a.s.
Registrační číslo: CZ.1.03/6.2.00/12.00191
Zahájení projektu: 15. 7. 2010
Ukončení projektu: 31. 12. 2011
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

V roce 2008 dosáhly prodeje prostředků mechanického zabezpečení vozidel maximální roční úrovně, přičemž export měl na celku více než 70% podíl. V závěru roku 2008 však v důsledku krize došlo k dramatickému propadu prodeje jak na tuzemském tak i na zahraničních trzích. Přes globální pokles odbytu se však značce podařilo udržet tržní podíl.

Budoucnost spatřuje management společnosti zejména na trzích nacházejících se vně Evropského hospodářského prostoru, které nejsou v segmentu mechanického zabezpečení vozidel zdaleka tak saturované jako ty evropské. I přes postupné odeznívání důsledků ekonomické krize v prvních měsících roku 2010 zůstává odbyt výrobků CONSTRUCT hluboko pod úrovní roku 2008, což souvisí s celkovým pomalejším zotavováním celého tržního segmentu.

Prvním cílem projektu je prostřednictvím účasti na významných veletrzích podpořit udržení značky CONSTRUCT na zahraničních trzích, kam již v minulosti vstoupila (Rusko, Ukrajina a Malajsie) a případně tento podíl s postupným růstem trhu navýšit oproti r. 2008. Neméně důležitým je však z hlediska budoucnosti značky i druhý cíl projektu, jímž je marketingová podpora značky CONSTRUCT při vstupu na nové perspektivní trhy (Thajsko a Austrálie), kde se segment prostředků mechanického zabezpečení vozidel začíná teprve rozvíjet.

Prezentace značky CONSTRUCT je plánována na celkem 5 zahraničních veletrzích, a to:
1) AUTO-MOTIV 2011 v Kijevě (Ukrajina)
2) MIMS 2010 v Moskvě (Rusko)
3) AUTOMECHANIKA v Kuala Lumpur (Malajsie)
4) 32nd Bangkok International Motor Show 2011 (Thajsko)
5) Australian International Motor Show 2011 v Melbourne (Austrálie)

Vždy se jedná o první účast značky CONSTRUCT na těchto veletrzích. V souladu s pravidly zahrnují způsobilé výdaje projektu poplatky za účast na veletrhu, dopravu vystavovaných exponátů (pozemní přeprava v Evropě, "sea return" do mimo Evropu) a výdaje na marketingové materiály (z důvodu racionalizace nákladů mutace v anglickém, ruském a ukrajinském jazyce).

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 335 990,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 59 293,00 Kč
Soukromé zdroje: 395 283,00 Kč
 
Celková částka: 790 566,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena