Marketing - zahraniční veletrhy

Programové období: 2007-2013
Region: Moravskoslezský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: MELECKY a.s.
Registrační číslo: CZ.1.03/6.2.00/12.00645
Zahájení projektu: 1. 11. 2011
Ukončení projektu: 31. 12. 2012
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Společnost MELECKY a.s. plánuje v rámci projektu MARKETING ? výzva II zrealizovat v letech 2011 a 2012 část aktivit marketingové strategie - zejména pak účast na mezinárodních veletrzích ve Frankfurtu a Norimberku s cílem podpory vlastních výrobků na trzích západní a střední Evropy. Projekt zahrnuje výdaje na pronájem, montáž, demontáž, provoz stánku, včetně grafických návrhů, výkresové dokumentace, dále pak výdaje na pronájem výstavní plochy a připojení ke všem potřebným sítím . Stejně tak i pronájem zařízení potřebného pro chod stánku. Součástí projektu jsou také služby spojené s montáží /demontáží, dopravou a instalací a povinné poplatky spojené s účastí. Projekt počítá také s náklady na dopravu exponátů na veletrh , jejich zabalení k přepravě včetně manipulace. Nezbytnou součástí projektu je tvorba a zpracování návrhů propagačních materiálů spojených s veletrhy včetně překladů do cizích jazyků a tisku.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 326 116,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 57 551,00 Kč
Soukromé zdroje: 383 668,00 Kč
 
Celková částka: 767 335,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena