Marketing software PROVYS
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Středočeský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
DCIT, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00143 |
Zahájení projektu: |
3. 6. 2010 |
Ukončení projektu: |
13. 12. 2011 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Vývojové středisko DCIT v Hostivici vyvíjí technologickou novou verzi software PROVYS, které je určeno k řízení střední televizní stanice. V současné době je toto software nasazeno asi ve 30 stanicích (někteří uživatelé mají více stanic), z toho ve 4 v České republice (ČT, NOVA,Z1, Barrandov), zbytek v zahraničí. Roční příjem za licence a služby spojené s tímto software dosáhly v roce 2009 asi 80 mil. Kč, z toho 67 mil. Kč ze zahraničí. Cílem projektu je získat pro inovované software nové zákazníky a protože počet televizních stanic tak cílem marketingu je přesvědčit vedení stanic, že se mu vyplatí nahradit dosud používaný (většinou vlastní nebo od konkurence) řídící systém za náš. Prakticky jediným kanálem (kromě kapitálového provázání) pro šíření této markertingové strategie jsou specializovaná setkání manažerů televizních stanic, které organizuje teritoriálně příslušná asociace a mají svou mnohaletou tradici. Výstavy nabízených technologií jako součást doprovodného programu využívají všechny zainteresované firmy (tedy i konkurence) a to nejen pro řídící software, ale i kamerové systémy atd. Účast na některých výstavách je pro firmy z oboru prakticky povinným důkazem že jsou rozvíjeny (výstava IBC v Amsterodamu a NAB v Las Vegas), účast na dalších výstavách prokazuje jazykovou a kulturní přizpůsobivost tamnímu regionu.
Volba relevantních výstav, kde chce DCIT vystavovat inovovaný PROVYS, druhy připravovaných materiálů je uvedena v Doplňující informaci.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
701 346,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
123 767,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
825 113,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
1 650 226,00 Kč |