Pořízení CRM systému a navazujících technologií

Programové období: 2007-2013
Region: Liberecký kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: NFG services a.s.
Registrační číslo: CZ.1.03/2.2.00/33.00948
Zahájení projektu: 1. 3. 2012
Ukončení projektu: 31. 1. 2013
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Společnost NFG services a.s. je významnou globální společností v oblasti VaV nanovláken a komercionalizace výsledků vědy a výzkumu. Její odborníci stáli u zrodu vynálezu technologie Nanospider. Jedná se o unikátní zařízení, první svého druhu na světě, s jehož pomocí lze vyrábět nanovlákna v prům. měřítku.

Podnikatelským záměrem společnosti NFG services a.s. je účast na VaV v oblasti nanovláken a nanovlákenných materiálů, a to včetně komercionalizace výsledků VaV do praxe. Pro naplnění tohoto cíle vzniká portál Nafigate. Cílem portálu je propojit akademický svět se světem businessu. Jedním z kroků k naplnění uvedeného cíle a efektivního fungování společnosti jako takové, je implementace technologické aplikace NAFIGATE, s jejíž pomocí budou podporovány výzkumné projekty a řízeny dodavatelsko-odběratelské, obchodní a marketingové vztahy žadatele.

Aplikace NAFIGATE je založena na portálovém řešení CRM systému, pro jehož realizaci je nezbytné nakoupit softwarovou aplikaci, která na trhu není dostupná a bude nezbytné ji vyvinout na zakázku. Aplikace bude pokrývat kompletní end-user funkcionality, realizovat virtuální tržiště produktů, projektů, inovativních myšlenek a adresáře firem, výzkumníků a institucí.

Konkurenční výhodou aplikace bude integrální provázání s na míru uzpůsobeným CRM systémem, který zajistí obsluhu zákazníků a podporu rozvoje portálu.
CRM umožní:
- správu kontaktů,
- správu marketingových aktivit,
- řízení obchodního workflow,
- řízení zákaznických projektů,
- reporting a analýzu.

Provoz bude realizován v době realizace tohoto projektu prostřednictvím nákupu služeb. V rámci projektu bude zajištěn outsourcing provozu (servery na provoz portálu, zálohování, monitoring,..).

Pro bezproblémovou obsluhu zákazníků je potřeba zajistit úzkou integraci mezi systémy portálu, CRM a ERP systémy. Jedná se o:
- integrační nástroj,
- zpracování dat a zajištění jejich importu do portálu, CRM a ERP,
- integrace s plateb. branami.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 2 505 153,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 442 086,00 Kč
Soukromé zdroje: 2 947 239,00 Kč
 
Celková částka: 5 894 478,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena