Pořízení CRM systému a navazujících technologií
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Liberecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
NFG services a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/33.00948 |
Zahájení projektu: |
1. 3. 2012 |
Ukončení projektu: |
31. 1. 2013 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost NFG services a.s. je významnou globální společností v oblasti VaV nanovláken a komercionalizace výsledků vědy a výzkumu. Její odborníci stáli u zrodu vynálezu technologie Nanospider. Jedná se o unikátní zařízení, první svého druhu na světě, s jehož pomocí lze vyrábět nanovlákna v prům. měřítku.
Podnikatelským záměrem společnosti NFG services a.s. je účast na VaV v oblasti nanovláken a nanovlákenných materiálů, a to včetně komercionalizace výsledků VaV do praxe. Pro naplnění tohoto cíle vzniká portál Nafigate. Cílem portálu je propojit akademický svět se světem businessu. Jedním z kroků k naplnění uvedeného cíle a efektivního fungování společnosti jako takové, je implementace technologické aplikace NAFIGATE, s jejíž pomocí budou podporovány výzkumné projekty a řízeny dodavatelsko-odběratelské, obchodní a marketingové vztahy žadatele.
Aplikace NAFIGATE je založena na portálovém řešení CRM systému, pro jehož realizaci je nezbytné nakoupit softwarovou aplikaci, která na trhu není dostupná a bude nezbytné ji vyvinout na zakázku. Aplikace bude pokrývat kompletní end-user funkcionality, realizovat virtuální tržiště produktů, projektů, inovativních myšlenek a adresáře firem, výzkumníků a institucí.
Konkurenční výhodou aplikace bude integrální provázání s na míru uzpůsobeným CRM systémem, který zajistí obsluhu zákazníků a podporu rozvoje portálu.
CRM umožní:
- správu kontaktů,
- správu marketingových aktivit,
- řízení obchodního workflow,
- řízení zákaznických projektů,
- reporting a analýzu.
Provoz bude realizován v době realizace tohoto projektu prostřednictvím nákupu služeb. V rámci projektu bude zajištěn outsourcing provozu (servery na provoz portálu, zálohování, monitoring,..).
Pro bezproblémovou obsluhu zákazníků je potřeba zajistit úzkou integraci mezi systémy portálu, CRM a ERP systémy. Jedná se o:
- integrační nástroj,
- zpracování dat a zajištění jejich importu do portálu, CRM a ERP,
- integrace s plateb. branami.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 505 153,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
442 086,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
2 947 239,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
5 894 478,00 Kč |