Marketingová kampaň Turistické oblasti Králický Sněžník
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Pardubický kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
13 ROP NUTS II Severovýchod |
Příjemce: |
Králický Sněžník, o.p.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.13/3.2.00/14.00901 |
Zahájení projektu: |
3. 1. 2011 |
Ukončení projektu: |
31. 3. 2013 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Cílem předkládaného projektu je přispět k trvalému zájmu turistů o nabídku Turistické oblasti Králický Sněžník (TO KS) prostřednictvím realizace profesionální marketingové kampaně v délce 15 měsíců ( leden/2011 až březen/2012) zaměřené na propagaci značky a klíčových produktů TO
a zajištěním prostředků pro odborné poradenství a služby k zajištění činnosti destinační společnosti Králický Sněžník.
Navržené aktivity projektu vycházejí z:
I) aktuální situace na trhu cestovního ruchu v České republice (provedená místní šetření v cílových trzích prokázala nedostatečnou informovanost potenciálních návštěvníků jak o existenci TO KS, tak o jejích klíčových produktech(tématech).
II) aktuální situace rozvoje cestovního ruchu v TO KS (projekt navazuje na realizované projekty v minulých letech a časově je v souladu s probíhajícími investičními aktivitami CR v TO v rámci podpory z opatření 3.1)
Investor očekává, že realizací projektu dojde k trvalému zvýšení zájmu turistů o region .
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
4 598 758,22 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
811 545,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
5 410 303,00 Kč |