Marketingová kampaň Turistické oblasti Králický Sněžník

Programové období: 2007-2013
Region: Pardubický kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 13 ROP NUTS II Severovýchod
Příjemce: Králický Sněžník, o.p.s.
Registrační číslo: CZ.1.13/3.2.00/14.00901
Zahájení projektu: 3. 1. 2011
Ukončení projektu: 31. 3. 2013
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Cílem předkládaného projektu je přispět k trvalému zájmu turistů o nabídku Turistické oblasti Králický Sněžník (TO KS) prostřednictvím realizace profesionální marketingové kampaně v délce 15 měsíců ( leden/2011 až březen/2012) zaměřené na propagaci značky a klíčových produktů TO
a zajištěním prostředků pro odborné poradenství a služby k zajištění činnosti destinační společnosti Králický Sněžník.
Navržené aktivity projektu vycházejí z:
I) aktuální situace na trhu cestovního ruchu v České republice (provedená místní šetření v cílových trzích prokázala nedostatečnou informovanost potenciálních návštěvníků jak o existenci TO KS, tak o jejích klíčových produktech(tématech).
II) aktuální situace rozvoje cestovního ruchu v TO KS (projekt navazuje na realizované projekty v minulých letech a časově je v souladu s probíhajícími investičními aktivitami CR v TO v rámci podpory z opatření 3.1)
Investor očekává, že realizací projektu dojde k trvalému zvýšení zájmu turistů o region .

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 4 598 758,22 Kč
Veřejné zdroje ČR: 811 545,00 Kč
 
Celková částka: 5 410 303,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena