Marketingové aktivity Olomouckého kraje
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Olomoucký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
12 ROP NUTS II Střední Morava |
Příjemce: |
Olomoucký kraj |
Registrační číslo: |
CZ.1.12/3.4.00/19.01262 |
Zahájení projektu: |
1. 11. 2010 |
Ukončení projektu: |
31. 1. 2014 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Cílem projektu je realizace komplexní, efektivní a koordinované propagace Olomouckého kraje, jako jedné destinace cestovního ruchu. Realizace projektu řeší propagaci nabídky Olomouckého kraje v oblasti cestovního ruchu vydáním propagačních tiskovin, realizací celoroční komplexní marketingové kampaně a aktivní účastí na tuzemských a zahraničních veletrzích cestovního ruchu. Projekt reaguje na potřebu stálé informovanosti potenciálních a stávajících návštěvníků Olomouckého kraje o celkové nabídce v oblasti cestovního ruchu. Stálou a koordinovanou propagací Olomouckého kraje, jako atraktivní turistické destinace, dojde ke zvýšení podvědomí turistů o této destinaci a její turistické nabídce, a také ke zvýšení konkurenceschopnosti kraje v porovnání s ostatními kraji ČR.Projekt bude realizován Olomouckým krajem ve spolupráci s partnery projektu. Realizací aktivit projektu dojde k přímé návaznosti na výstupy projektů realizovaných z ROP, IPRÚ Jeseníky, Šumpersko a IPRÚ a IPRM Olomouc.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
16 740 782,57 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
2 954 255,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
19 695 038,00 Kč |