Marketingové aktivity Olomouckého kraje

Programové období: 2007-2013
Region: Olomoucký kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 12 ROP NUTS II Střední Morava
Příjemce: Olomoucký kraj
Registrační číslo: CZ.1.12/3.4.00/19.01262
Zahájení projektu: 1. 11. 2010
Ukončení projektu: 31. 1. 2014
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Cílem projektu je realizace komplexní, efektivní a koordinované propagace Olomouckého kraje, jako jedné destinace cestovního ruchu. Realizace projektu řeší propagaci nabídky Olomouckého kraje v oblasti cestovního ruchu vydáním propagačních tiskovin, realizací celoroční komplexní marketingové kampaně a aktivní účastí na tuzemských a zahraničních veletrzích cestovního ruchu. Projekt reaguje na potřebu stálé informovanosti potenciálních a stávajících návštěvníků Olomouckého kraje o celkové nabídce v oblasti cestovního ruchu. Stálou a koordinovanou propagací Olomouckého kraje, jako atraktivní turistické destinace, dojde ke zvýšení podvědomí turistů o této destinaci a její turistické nabídce, a také ke zvýšení konkurenceschopnosti kraje v porovnání s ostatními kraji ČR.Projekt bude realizován Olomouckým krajem ve spolupráci s partnery projektu. Realizací aktivit projektu dojde k přímé návaznosti na výstupy projektů realizovaných z ROP, IPRÚ Jeseníky, Šumpersko a IPRÚ a IPRM Olomouc.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 16 740 782,57 Kč
Veřejné zdroje ČR: 2 954 255,00 Kč
 
Celková částka: 19 695 038,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena