Zahraniční prezentace společnosti INTEDOOR spol. s r.o.

Programové období: 2007-2013
Region: Liberecký kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: INTEDOOR spol. s r.o.
Registrační číslo: CZ.1.03/6.2.00/12.00077
Zahájení projektu: 20. 4. 2010
Ukončení projektu: 31. 3. 2011
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Záměrem společnosti je posílení pozice na stávajících i nových zahraničních trzích a zvýšení přímého exportu společnosti. S tímto cílem se společnost v následujícím roce zúčastní veletrhu ISH: 15. 3. 2011 ? 19. 3. 2011 ve Frankfurtu am Main v Německu.

Smyslem projektu je prezentace výrobků tj. koupelnového nábytku společnosti INTEDOOR spol. s r.o. na nejprestižnějším oborovém evropském veletrhu ISH Frankfurt 2011. Projekt uvažuje s prezentací novinek koupelnových sestav ve dvou kategoriích - designová špička a vyšší střední třída. Realizací projektu osloví společnost potenciální evropské a světové zákazníky.

INTEDOOR spol. s r.o. realizuje svůj přímý export pravidelně v největších objemech do Holandska a na Slovensko, dílčí exporty jsourealizovány do Norska, Anglie, Německa. Díky účasti na tomto veletrhu plánuje společnost zvýšit povědomí o své produkci především u odběratelů z Francie, Anglie, Německa, Ruska a Skandinávie.

Pro účely propagace společnosti na veletrhu ISH Frankfurt 2011 budou vytvořeny cizojazyčné propagační materiály. Prezentace bude obsahovat prospekty v cizojazyčných mutacích, konkrétně v angličtině a němčině a dále DVD prezentaci výrobků a společnosti opět v německé a anglické mutaci.

Projektové náklady budou zahrnovat náklady na dopravu vystavovaných exponátů ze sídla společnosti ve Cvikově na výstaviště do Frankfurtu a zpět. Vystavované exponáty budou uložené na paletách.

Hlavními cíli projektu jsou:
- Zvýšit podvědomost o značce INTEDOOR, posílit tak image společnosti coby největšího českého a významného středoevropského výrobce.
- Posílit povědomí klientů o technologické a výrobní vybavenosti firmy na špičkové světové úrovni.
- Prezentovat své novinky v oboru.
- Zvýšit podíl přímého vývozu výrobků společnosti.
- Zvýšit obrat společnosti.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 1 148 395,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 202 659,00 Kč
Soukromé zdroje: 1 351 054,00 Kč
 
Celková částka: 2 702 108,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena