Zahraniční prezentace společnosti INTEDOOR spol. s r.o.
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Liberecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
INTEDOOR spol. s r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00077 |
Zahájení projektu: |
20. 4. 2010 |
Ukončení projektu: |
31. 3. 2011 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Záměrem společnosti je posílení pozice na stávajících i nových zahraničních trzích a zvýšení přímého exportu společnosti. S tímto cílem se společnost v následujícím roce zúčastní veletrhu ISH: 15. 3. 2011 ? 19. 3. 2011 ve Frankfurtu am Main v Německu.
Smyslem projektu je prezentace výrobků tj. koupelnového nábytku společnosti INTEDOOR spol. s r.o. na nejprestižnějším oborovém evropském veletrhu ISH Frankfurt 2011. Projekt uvažuje s prezentací novinek koupelnových sestav ve dvou kategoriích - designová špička a vyšší střední třída. Realizací projektu osloví společnost potenciální evropské a světové zákazníky.
INTEDOOR spol. s r.o. realizuje svůj přímý export pravidelně v největších objemech do Holandska a na Slovensko, dílčí exporty jsourealizovány do Norska, Anglie, Německa. Díky účasti na tomto veletrhu plánuje společnost zvýšit povědomí o své produkci především u odběratelů z Francie, Anglie, Německa, Ruska a Skandinávie.
Pro účely propagace společnosti na veletrhu ISH Frankfurt 2011 budou vytvořeny cizojazyčné propagační materiály. Prezentace bude obsahovat prospekty v cizojazyčných mutacích, konkrétně v angličtině a němčině a dále DVD prezentaci výrobků a společnosti opět v německé a anglické mutaci.
Projektové náklady budou zahrnovat náklady na dopravu vystavovaných exponátů ze sídla společnosti ve Cvikově na výstaviště do Frankfurtu a zpět. Vystavované exponáty budou uložené na paletách.
Hlavními cíli projektu jsou:
- Zvýšit podvědomost o značce INTEDOOR, posílit tak image společnosti coby největšího českého a významného středoevropského výrobce.
- Posílit povědomí klientů o technologické a výrobní vybavenosti firmy na špičkové světové úrovni.
- Prezentovat své novinky v oboru.
- Zvýšit podíl přímého vývozu výrobků společnosti.
- Zvýšit obrat společnosti.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
1 148 395,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
202 659,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
1 351 054,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
2 702 108,00 Kč |