Posílení mezinárodní konkurenceschopnosti společnosti AWELD spol. s r.o. na trzích mimo středoevropský region
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Plzeňský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
AWELD spol. s r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/11.00444 |
Zahájení projektu: |
1. 12. 2007 |
Ukončení projektu: |
31. 10. 2008 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost AWELD spol. s r.o. již přes deset let působí na českém i zahraničním trhu v oblasti výroby a renovace dílů a zařízení (zejm. šneků a šnekových lisů) především pro cihlářský a keramický průmysl. Export produkce směřuje na trhy nejen evropské, ale i asijské a africké. Předkládaný projekt si klade za cíl podpořit odbyt na vybraných teritoriích mimo středoevropský region, a to z důvodu nastávající vysoké konjunktury stavebnictví na těchto teritoriích a také snahy snížit závislost právě na trzích střední Evropy. Mezi nejvíce žádoucí oblasti patří Alžírsko, Tunis, Libye a Maroko (severní Afrika), Saúdská Arábie, Vietnam a Indie (Asie), Rusko, Ukrajina a Itálie (východní a jižní Evropa).
Předmětem předkládaného projektu jsou aktivity spočívající v:
- zpracování studie charakteristik trhu výroby stavební a technické keramiky v severní Africe a Asii (vybraná teritoria dle výše zmíněného);
- vytvoření propagačních prospektů společnosti - informační brožury výrobního portfolia (EN, DE, FR, PL, RU), doplněno dorbnými propagačními předměty kancelářského typu;
- inzerce v zahraničním tisku: časopis Ziegel Industrie (EN a DE, PR články a inzeráty), časopis Le Industrie Ceramic (EN a FR, PR články a inzeráty) a časopis Brick World (EN, inzerce);
- polep aut zahraniční dopravy;
- vybudování zcela nových webových stránek společnosti s moderní a uživatelsky příjemnou grafikou, verze EN, DE, FR, PL a RU;
- účast na zahraničním veletrhu Tecnargilla - Rimini, Itálie (9/10-2008).
Cílemprojektu je dosáhnout u vybraných teritorií ve střednědobém horizontu výše exportu na úrovni 15 % z celkového objemu exportu do zahraničí.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
204 130,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
36 024,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
240 155,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
480 309,00 Kč |