Posílení mezinárodní konkurenceschopnosti II.
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Zlínský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
MEDIATRADE s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00491 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2012 |
Ukončení projektu: |
19. 12. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Projekt "Posílení mezinárodní konkurenceschopnosti II." je zaměřen na realizaci ucelené skupiny marketingových nástrojů s cílem proniknout na zahraniční trhy a zvýšit exportní příležitosti. Společnost by se chtěla prezentovat na světových veletrzícha výstavách v oboru zdravotnictví. Plán obsahuje navštívit vybrané výstavy a veletrhy na území Číny, Jižní Korei, Brazilie, Afriky případně Německa (konkrétní veletrhy budou specifikovány v plné žádosti).
Záměrem projektu je pokračovat v úspěšném získávání nových odběratelů a distributorů pro externí kardiostimulátor II. generace a ostatní výrobky společnosti směřující do oblasti kardiologie (kardiostimulátory, elektrody, stimulační katétry aj.), gastroenterologie (stenty, katetry, injektory aj.) a v neposlední řadě chirurgie (nízkovakuový systém uzavřené drenáže ran aj.) a navázat tak na letošní úspěšně realizované výstavy. Synergickým efektem může být příležitost objevit nové zahraniční výrobce specializovaných zdravotnických potřeb, jimž by se Mediatrade stal distributorem.
Společnost Mediatrade chce prezentovat své výrobky na světových výstavách a veletrzích prostřednictvím marketingových propagačních materiálů, které budou distribuovány v různých jazykových mutacích, a tím se usnadní přístup k zahraničním odběratelům. Finanční podpora bude vynaložena také na zajištění dopravy vystavovaných exponátů na zahraniční veletrhy.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
258 666,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
45 647,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
304 314,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
608 627,00 Kč |