Podpora mezinárodní konkurenceschopnosti IDOPS CZ
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
IDOPS CZ, s.r.o |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/11.00461 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2008 |
Ukončení projektu: |
30. 4. 2009 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
IDOPS CZ je mladá dynamická společnost s velkým potenciálem pro vlastní rozvoj. Svou aktivitu zahájila v roce 2003 a realizuje se zejména v oblastech spojených se stavebnictvím a systémy, sítěmi a technologiemi. Vývoj společnosti probíhá velmi intenzivně. Za relativně krátkou dobu své působnosti získala dobré jméno v rámci České republiky a úspěšně se realizuje také v zahraničí, hlavně v dalších zemích Evropské unie.
Orientace na zahraniční trh a vytvoření silné konkurenční pozice vyžaduje marketingovou podporu, proto jí IDOPS CZ věnuje značnou pozornost.
Předkládaný projekt přispěje podstatným dílem k zviditelňování společnosti a její činnosti vůči zahraničním zemím a tím zlepšení její tržní pozice. Předmětem projektu je na jedné straně vytvoření kvalitních propagačních materiálů, ať už se jedná o informační letáky anebo cizojazyčné webové stránky, a na straně druhé účast společnosti na odborné mezinárodní výstavě v Rakousku.
Propagační letáky a internetové stránky v několika jazykových mutacích umožní společnosti zpřístupnit informace o její produkci širokému okruhu zahraničních zájemců. Na základě zkušenosti a znalosti potenciální cílové skupiny zákazníků byl zvolen anglický, německý a slovenský jazyk. Informační letáky IDOPS CZ využije jednak jako součást své prezentace na výstavách a veletrzích domácích i zahraničních, ale také v běžném obchodním styku a při získávání nových zákazníků.
Součástí projektu bude i účast IDOPS CZ na odborné výstavě v oblasti stavebnictví ve Vídni. Bude se zde jednat o první aktivní účast a jejím cílem bude utužení stávajících obchodních kontaktů, získání nových zákazníků a partnerů, prezentace společnosti široké odborné veřejnosti.
Cílem projektu je tedy posílení konkurenceschopnosti společnosti IDOPS CZ na evropské úrovni prostřednictvím šíření informací o produkci a činnosti na webových stránkách a dalších propagačních materiálech a zahájení zahraniční výstavní aktivity.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
702 848,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
124 033,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
826 882,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
1 653 763,00 Kč |