Podpora mezinárodní konkurenceschopnosti IDOPS CZ

Programové období: 2007-2013
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: IDOPS CZ, s.r.o
Registrační číslo: CZ.1.03/6.2.00/11.00461
Zahájení projektu: 1. 1. 2008
Ukončení projektu: 30. 4. 2009
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

IDOPS CZ je mladá dynamická společnost s velkým potenciálem pro vlastní rozvoj. Svou aktivitu zahájila v roce 2003 a realizuje se zejména v oblastech spojených se stavebnictvím a systémy, sítěmi a technologiemi. Vývoj společnosti probíhá velmi intenzivně. Za relativně krátkou dobu své působnosti získala dobré jméno v rámci České republiky a úspěšně se realizuje také v zahraničí, hlavně v dalších zemích Evropské unie.

Orientace na zahraniční trh a vytvoření silné konkurenční pozice vyžaduje marketingovou podporu, proto jí IDOPS CZ věnuje značnou pozornost.

Předkládaný projekt přispěje podstatným dílem k zviditelňování společnosti a její činnosti vůči zahraničním zemím a tím zlepšení její tržní pozice. Předmětem projektu je na jedné straně vytvoření kvalitních propagačních materiálů, ať už se jedná o informační letáky anebo cizojazyčné webové stránky, a na straně druhé účast společnosti na odborné mezinárodní výstavě v Rakousku.

Propagační letáky a internetové stránky v několika jazykových mutacích umožní společnosti zpřístupnit informace o její produkci širokému okruhu zahraničních zájemců. Na základě zkušenosti a znalosti potenciální cílové skupiny zákazníků byl zvolen anglický, německý a slovenský jazyk. Informační letáky IDOPS CZ využije jednak jako součást své prezentace na výstavách a veletrzích domácích i zahraničních, ale také v běžném obchodním styku a při získávání nových zákazníků.

Součástí projektu bude i účast IDOPS CZ na odborné výstavě v oblasti stavebnictví ve Vídni. Bude se zde jednat o první aktivní účast a jejím cílem bude utužení stávajících obchodních kontaktů, získání nových zákazníků a partnerů, prezentace společnosti široké odborné veřejnosti.

Cílem projektu je tedy posílení konkurenceschopnosti společnosti IDOPS CZ na evropské úrovni prostřednictvím šíření informací o produkci a činnosti na webových stránkách a dalších propagačních materiálech a zahájení zahraniční výstavní aktivity.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 702 848,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 124 033,00 Kč
Soukromé zdroje: 826 882,00 Kč
 
Celková částka: 1 653 763,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena