Podpora exportu výrobků společnosti TRIDO na slovenský a rakouský trh

Programové období: 2007-2013
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: TRIDO, s.r.o.
Registrační číslo: CZ.1.03/6.2.00/11.00643
Zahájení projektu: 1. 2. 2008
Ukončení projektu: 15. 5. 2009
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Společnost TRIDO, s.r.o. se sídlem v Blansku působí na trhu od roku 1996. Jejími základními výrobky jsou automatické dveře, turnikety, průmyslová a garážová vrata. Firma patří k nejvýznamnějším výrobcům v této oblasti v České republice, disponuje pobočkami v Praze, Plzni, Opavě a na Slovensku ve Zvolenu. Školený tým pracovníků zajišťuje zákazníkům kompletní servis - od návrhu nejvhodnějšího technického řešení, přes výrobu s použitím vyspělých moderních technologií až po zajištění profesionální instalace a spolehlivého servisu. Značka TRIDO se tak stala synonymem pro technicky vyspělé výrobky.
Společnost TRIDO, s.r.o. exportuje své výrobky do mnoha zemí EU, v současné době se export podílí na celkových tržbách z cca 15ti procent. Firma dlouhodobě úspěšně vyváží do Slovenska, Rakouska, Německa a Slovinska a export se každoročně díky kvalitě výrobků a dobrému marketingu navyšuje.
Předložený projekt je zaměřen na podporu a zvýšení objemu exportu vlastních výrobků (jedná se o průmyslová agarážová vrata, dále o automatické dveře a turnikety) na stávající evropské trhy, a to zejména na Slovensko a do Rakouska.
V rámci projektu jsou naplánovány celkem 6 různých aktivit, které mají za cíl podpořit rostoucí export.
Bude proveden průzkum slovenského trhu, jehož výstupem budou informace o potenciálních zákaznících, které by bylo možné oslovit s nabídkou dodávek.
Je naplánována výroba internetových stránek společnosti ve slovenštině.
Je naplánována aktivní účast na mezinárodním veletrhu na Slovensku.
Dále budou vyrobeny propagační katalogy v angličtině a němčině. Celkový počet kusů katalogů je odhadován na cca 3?5 tisíc kusů.
Kromě katalogů budou také v rámci projektu vyrobeny produktové listy ve stejných jazykových mutacích, jako katalogy. Celkový počet produktových listů se předpokládá v rozsahu cca 6?9 tisíc kusů.
Pro podporu prodeje budou také vyrobeny letáky, a to v německém a anglickém jazyku. Předpokládá se cca 15-25 tisíc kusů.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 333 068,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 58 777,00 Kč
Soukromé zdroje: 391 845,00 Kč
 
Celková částka: 783 690,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena