Podpora exportu výrobků společnosti TRIDO na slovenský a rakouský trh
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
TRIDO, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/11.00643 |
Zahájení projektu: |
1. 2. 2008 |
Ukončení projektu: |
15. 5. 2009 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost TRIDO, s.r.o. se sídlem v Blansku působí na trhu od roku 1996. Jejími základními výrobky jsou automatické dveře, turnikety, průmyslová a garážová vrata. Firma patří k nejvýznamnějším výrobcům v této oblasti v České republice, disponuje pobočkami v Praze, Plzni, Opavě a na Slovensku ve Zvolenu. Školený tým pracovníků zajišťuje zákazníkům kompletní servis - od návrhu nejvhodnějšího technického řešení, přes výrobu s použitím vyspělých moderních technologií až po zajištění profesionální instalace a spolehlivého servisu. Značka TRIDO se tak stala synonymem pro technicky vyspělé výrobky.
Společnost TRIDO, s.r.o. exportuje své výrobky do mnoha zemí EU, v současné době se export podílí na celkových tržbách z cca 15ti procent. Firma dlouhodobě úspěšně vyváží do Slovenska, Rakouska, Německa a Slovinska a export se každoročně díky kvalitě výrobků a dobrému marketingu navyšuje.
Předložený projekt je zaměřen na podporu a zvýšení objemu exportu vlastních výrobků (jedná se o průmyslová agarážová vrata, dále o automatické dveře a turnikety) na stávající evropské trhy, a to zejména na Slovensko a do Rakouska.
V rámci projektu jsou naplánovány celkem 6 různých aktivit, které mají za cíl podpořit rostoucí export.
Bude proveden průzkum slovenského trhu, jehož výstupem budou informace o potenciálních zákaznících, které by bylo možné oslovit s nabídkou dodávek.
Je naplánována výroba internetových stránek společnosti ve slovenštině.
Je naplánována aktivní účast na mezinárodním veletrhu na Slovensku.
Dále budou vyrobeny propagační katalogy v angličtině a němčině. Celkový počet kusů katalogů je odhadován na cca 3?5 tisíc kusů.
Kromě katalogů budou také v rámci projektu vyrobeny produktové listy ve stejných jazykových mutacích, jako katalogy. Celkový počet produktových listů se předpokládá v rozsahu cca 6?9 tisíc kusů.
Pro podporu prodeje budou také vyrobeny letáky, a to v německém a anglickém jazyku. Předpokládá se cca 15-25 tisíc kusů.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
333 068,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
58 777,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
391 845,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
783 690,00 Kč |