Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Královéhradecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
PROMA REHA, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00350 |
Zahájení projektu: |
18. 7. 2011 |
Ukončení projektu: |
29. 12. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost PROMA REHA, s.r.o. je předním, ryze českým výrobcem především polohovacích lůžek pro nemocniční, pečovatelské i domácí použití. Doplňkový sortiment tvoří chodítka, noční stolky, dětské postýlky, víceúčelové vozíky, atd. Hlavním cílem projektu ?MOSKVA? je rozšíření a udržení exportních aktivit společnosti na další evropské, ale také arabské trhy. V současné době společnost vyváží své výrobky do řady zemí, k těm objemově největším patří: Polsko, Slovensko, Saudská Arábie, Irák, Rusko, Egypt. V rámci projektu má společnost v plánu zúčastnit se pěti veletrhů. Veletrh ?Zdravookhranenije? v MOSKVĚ, konaný v prosinci 2011 a 2012, by nám měl umožnit oslovit další zákazníky z tohoto regionu, což nám umožňují nedávno získané certifikáty našich výrobků pro celou oblast postsovětských států. Veletrh ?Salmed? v polské POZNANI konaný v březnu 2012 nám umožní poprvé se představit na trhu, kde postupně posilujeme své pozice. Veletrh MEDICA v Düsseldorfu představuje největší evropskýveletrh zdravotnické techniky, který se uskuteční v listopadu roku 2012. Tohoto veletrhu jsme se úspěšní účastnili již v roce 2010 a plánujeme účast i v roce 2011 (obě účasti jsou podpořeny v rámci projektu ?MEDICA? ? realizovaného v rámci programu Marketing ? Výzva II). Opakovanou účastí na veletrhu v Dubaji, se společnost bude snažit podpořit naše rozbíhající se aktivity na arabských trzích. Jde o veletrh Arab Health, který se bude konat v lednu roku 2012. Je to největší veletrh zdravotnické techniky pro ?arabský svět?. Na všechny uvedené veletrhy budeme dopravovat exponáty - naše nejnovější varianty výrobků.
Jako marketingová podpora společnosti PROMA REHA, s.r.o. budou na jednotlivých veletrzích sloužit propagační materiály v podobě katalogů v cizojazyčných mutacích.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
1 215 611,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
214 520,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
1 430 131,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
2 860 262,00 Kč |