Marketingová podpora výrobků na zahraničních trzích
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Olomoucký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
DOLS-výroba Dveří, Oken, Listovních Schránek, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00227 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2010 |
Ukončení projektu: |
15. 12. 2011 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Na podporu dalšího rozvoje kovovýroby zahájila firma DOLS prostřednictvím vlastních kapacit i externích konzultantů průzkumy trhu a marketingové aktivity, které vyústily v úsilí rozšířit stávající a proniknout na nové trhy, a to formou hledání dalších potenciálních a nových smluvních partnerů, uzavírání rámcových a předběžných smluv, a dále konkrétních dodávek a komponentů kovových dílů.
V roce 2011 firma hodlá zintensivnit marketingové aktivity na zahraničních trzích tak, aby nejen upevnila,ale také posílila své pozice. V rámci plánované marketingové podpory plánuje účast na dvou zahraničních výstavách (v I.Q. Německo, Mnichov - BAU 2011 a v II.Q. Maďarsko, Budapešť ? CONSTRUMA 2011). Účast na obou výstavách je pro společnost DOLS strategicky významná a součástí přípravy bude proto vytvoření podpůrných propagačních materiálů (tištěných a multimediálních v příslušných jazykových mutacích). Tyto plánované aktivity hodlá firma v případě úspěšnosti realizovat s podporou dotačního titulu OPPI ? Marketing (II.výzva).
Strategickým cílem společnosti je i v době pokračující ekonomické resece upevňovat svoji tržní pozici v působících segmentech a to především s důrazem na neustálý rozvoj a inovaci svého vývojového a výrobního potenciálu, kvalitní lidské zdroje aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí.
Očekávané cíle
1. Stabilizace a zvýšení objemu exportu na působících zahraničních trzích
2. Průnik produktového portfolia kovovýroby na nové zahraniční trhy EU
3. dování a rozvoj distribuční sítě v zahraničí
4. Posílení konkurenceschopnosti firmy v zemích EU a dalších trzích
5. Rozvoj vývojového a výrobního potenciálu firmy a její ekonomický růst
Realizované propagační materiály:
- katalog o cca 40-ti h (A,N)
- DVD obsahující tento katalog (A,N)
Dopravu exponátů na veletrhy a zpět, včetně balného a manipulaci, bude zajišťovat externí firma.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
220 069,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
38 836,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
258 906,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
517 811,00 Kč |