Marketingová podpora exportu společnosti BIOSTER, a.s.
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
BIOSTER, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/11.00539 |
Zahájení projektu: |
1. 6. 2008 |
Ukončení projektu: |
3. 12. 2008 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost BIOSTER, a.s. je výrobcem zdravotnických prostředků a poskytuje službu radiační sterilizace zdravotnických prostředků. V současné době realizuje investice do inovování výroby a vývoje dalších aplikací zdravotnických prostředků, zejména hemostatik.
Podstatou tohoto Projektu je podpořit export zejména hemostatických produktů, ale i komplexní výrobní program společnosti jako takový.
Projekt lze rozdělit do těchto sekcí:
1. Marketingové propagační materiály, jejichž cílem je podpořeníexportu hlavního výrobkové portfolia ? hemostatik a dále okrajově představení celého výrobního programu společnosti včetně prezentace služby radiační sterilizace.
Detailně by se mělo jednat o :
a) Cizojačný leták, A4 vycházející z klinických studií a kazuistik provedených na produktu s důrazem na kvalitní zpracování, grafický design a vysokou úroveň ilustrací. Předpokládané jazykové mutace: anglický jazyk, německý jazyk, polský jazyk
b) Cizojazyčnou brožurku (A5) prezentující společnost Bioster (historie, výrobní portfolio, certifikáty, služby), jejíž cílem by mělo být představení Bioster,a.s. jako špičkové evropské společnosti, která splňuje veškeré požadavky na kvality s unikátním portfoliem produkce hemostatik, ale i jako jediné pracoviště svého druhu v ČR, které nabízí službu radiačního ošetření
- jazykové mutace: anglický jazyk, německý jazyk, polský jazyk
2. Cizojazyčný web, jehož cílem bude podpořit export produktů,tj. vytvořit funkční prezentaci v anglickém a německém jazyce, která návštěvníka provede celkovým produktovým portfoliem a umožní mu najít co nejvíce odborných informací, a to zejména k produktové řadě hemostatik.
3. Marketingové informace - s cílem získat odborné informace o trhu hemostatik s přesahem do trhu hojení ran na ruském a polském trhu, forma studií: CATI
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
585 471,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
103 319,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
688 790,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
1 377 580,00 Kč |