Brand Promotion CZ, s.r.o. ? vstup na trh USA
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
Brand Promotion CZ, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00582 |
Zahájení projektu: |
1. 12. 2011 |
Ukončení projektu: |
19. 12. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
V současné době je firma Brand Promotion CZ, s.r.o. největším výrobcem a distributorem reklamních čepic ve střední a východní Evropě. Na trhu v České republice má dominantní postavení. Mimo český trh vyvážíme například do: SR, Německa, Itálie, Severských zemí, Polsko, Litva, Ukrajina, Lotyšsko, Estonsko a Rakousko.
Cílem předkládaného projektu je úspěšný vstup naší značky coFEE na trh USA prostřednictvím naší aktivní účasti na těchto největších světových veletrzích a výstavách:
INTERBIKE INTERNATIONAL TRADE EXPO 2012, 19. ? 21.9.2012, USA ? Las Vegas
OUTDOOR RETAILER SHOW WINTER 2012, 19. - 22.1.2012, USA - Salt lake City
OUTDOOR RETAILER SHOW SUMMER 2012, 2. - 5.8., USA - Salt lake City
DENVER INTERNATIONAL SPORTSMEN´S EXPOSITION, 5. - 8.1.2012, USA ? Denver
Naše vlastní výrobky, které prodáváme pod vlastní značkou coFEE hodláme představit jak obchodníkům, tak i samotné veřejnosti v USA. Veletrhy byly v této struktuře navrženy tak, aby sloužily jako nejefektivnější způsob pokrytízájmového teritoria. Společnost má již nyní zajištěnu distribuci svých produktů prostřednictvím lokálního distributora.
USA považujeme za ideální způsob diverzifikace trhů a jako skvělé vyvážení naší evropské distribuční sítě. Dalším důvodem je stabilizace prodejů v kontextu turbulentního prostředí evropských trhů. V neposlední řadě jsou výrobky značky coFEE, kterou vyrábíme, kvalitativně i cenově konkurenceschopné, což bylo evaluováno při, v nedávné minulosti provedeném marketingovém výzkumu,zpracovaném v předmětném teritoriu.
Považujeme za nezbytné podpořit výše uvedené výstavy propagačními materiály. Rozhodli jsem se připravit anglický katalog, anglickou brožuru a anglický leták. Využijeme rovněž možnosti dotace na dopravu našich exponátů na uvedené výstavy.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
1 556 549,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
274 686,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
1 831 236,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
3 662 471,00 Kč |