3F VISION s.r.o. ? prezentace a vstup značky 3F na trh USA
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Královéhradecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
3F VISION s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/12.00613 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2012 |
Ukončení projektu: |
28. 12. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Cílem předkládaného projektu je představení vlastní značky 3F, realizované společností 3F VISION s.r.o., obchodníkům a veřejnosti v USA. V současnosti společnost kromě českého trhu obsluhuje rovněž slovenský, maďarský a rakouský trh se sportovním zbožím.
V rámci projektu se hodláme účastnit dvou veletrhů. Bude se jednat o veletržní akci Interbike International Trade Expo 2012 (září 2012) a Outdoor Retailer Show Summer 2012 (srpen 2012). Veletrhy byly v této struktuře navrženy tak, aby sloužilyjako nejefektivnější způsob pokrytí zájmového teritoria. Společnost má zajištěnu distribuci svých produktů prostřednictvím lokálního distributora a těmito veletrhy chce podpořit jeho obchodní aktivity.
USA považujeme za ideální způsob diverzifikacetrhů a jako skvělé vyvážení naší evropské distribuční sítě. Dalším důvodem je stabilizace prodejů v kontextu turbulentního prostředí evropských trhů. V neposlední řadě jsou výrobky značky 3F, kterou vyrábíme, kvalitativně i cenově konkurenceschopné,což bylo evaluováno při, v nedávné minulosti provedeném marketingovém výzkumu, zpracovaném v předmětném teritoriu.
V rámci projektu bychom rádi využili rovněž možnosti finančního příspěvku na dopravu našich exponátů na samotné místo konání obou akcí. Součástí projektu pak budou propagační materiály, které hodláme využit pro potřeby obou veletržních akcí. Jedná se o: katalog v AJ, brožuru v AJ a leták rovněž v AJ.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
858 801,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
151 554,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
1 010 355,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
2 020 710,00 Kč |