Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
Y Soft Corporation, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/4.1.00/21.00122 |
Zahájení projektu: |
9. 10. 2008 |
Ukončení projektu: |
31. 10. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost Y Soft, s.r.o. se zabývá vývojem software, vývojem hardware a jeho výrobou. Konkrétně se jedná o vývoj a výrobu tiskových řešení a jejich úpravy pro klienty. Jedná se o vysoce inovativní produkt, kterým se společnost soustředí zejména na získávání zahraničních trhů. Společnost vyváží své produkty od roku 2003 do následujících zemí: Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rakousko, Rumunsko, Chorvatsko, Německo, Luxemburg, Norsko, Švédsko, Dánsko, Finsko, Nizozemí, Ukrajina, Litva, Lotyšsko, Estonsko, Rusko, Kypr, Turecko a Indie.
V letošním roce společnost oznámila oficiální otevření dceřiné společnosti v Japonsku, prostřednictvím které již v současnosti zaměstnává 7 pracovníků. Y Soft Japan je zaměřen na distribuci portfolia mateřské společnosti v oblasti Asia & Pacific. Díky tomuto zastoupení vstupuje společnost i na trhy typu Čína či dálné Rusko nebo Indie, které jsou velmi cenově sensitivní a nové produkty mají mít hlavní uplatnění právě na těchto trzích. To vede společnost k nutnosti zesílení marketingových aktivit a obecného povědomí o značce Y Soft, s.r.o. v cílových zemích. K dosažení tohoto cíle je nezbytné registrovat ochrannou známku u daných mezinárodních úřadů tak, aby bylo odstraněno riziko záměny značky. Z tohotodůvodu se společnost Y Soft, s.r.o. rozhodla registrovat ochrannou známku Y Soft v Evropské Unii, Egyptě, Chorvatsku, Rusku, Norsku, Turecku a Spojených státech amerických. Tato hromadná přihláška se podává u Mezinárodního úřadu OMPI v Ženevě. Dále se společnost rozhodla registrovat ochrannou známku Y Soft také v Izraeli, Kanadě a ve Spojených arabských emirátech. Ochranná známka Y Soft, která bude registrována na cílových trzích, představuje určitý předpoklad, který umožní především aktivní marketing založený přímo na propagaci společnosti Y Soft, s.r.o.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
41 253,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
7 280,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
59 320,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
107 853,00 Kč |