Vývoj nových verzí softwarových produktů GMC Software Technology
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Královéhradecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
GMC Software Technology s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/23.00447 |
Zahájení projektu: |
6. 1. 2012 |
Ukončení projektu: |
31. 12. 2014 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Cílem projektu je zvýšení konkurenceschopnosti společnost GMC Software Technology prostřednictvím rozšíření nabídky informačních služeb společnost. Projekt bude realizován pomocí vývoje dvou webových řešení zaměřených na internetový marketing a řízení komunikace.
První služba, ?Inspire Interactive?, umožní klientům následovat sekvenci předvolených kroků, ve kterých u konkrétního dopisu pro zákazníka sestavují jeho obsah z předdefinovaných odstavců, případně tyto odstavce editují a nechávají schvalovat. Pro reklamní kampaně je v Inspire Interactive možné vytvářet jednotlivá sdělení, nastavovat jim prioritu a definovat chování celých kampaní.
Druhá služba, ?Inspire Campaign manager?, je webové řešení pro komplexní řízení marketingové kampaně (design, jejich spouštění, analýza reakcí, návrh dalších kroků).
Projekt vytvoří 14 nových pracovních míst v oblasti ICT. Na dané pozice budou alokováni naši současní zaměstnanci, kteří se budou věnovat vývoji a implementaci daných informačních služeb. Noví zaměstnanci budou nabírání jako jejich náhrada v stávajících projektech. Vyvinuté řešení zvýší konkurenceschopnost a podpoří růst společnosti GMC Software Technology tím, že rozšíří její portfolio produkty v oblasti marketingu a řízení komunikace.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
7 919 000,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
11 878 503,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
19 797 503,00 Kč |