Pořízení aplikace pro řízení servisní činnosti a vztahů s obchodními partnery
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Moravskoslezský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
VAE informační systémy, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/33.01122 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2012 |
Ukončení projektu: |
20. 9. 2013 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Předmětem projektu se stane pořízení tzv. CRM aplikace pro efektivnější řízení vztahů s obchodními partnery. Mezi praktická využití můžeme uvést např. komplexní evidenci na jednom místě (adresáře, evidence zakázek, reklamace nebo projekty) a hodnocení výkonnosti zaměstnanců v různých parametrech. Využití je široké a zasáhne prakticky všechny firemních sféry, ovšem prioritně hlavní činnosti firmy, což jsou projektování, správa, údržba a hlavně servis IT a komunikačních technologií. Pořídíme ještě nezbytně nutný HW (zřejmě jeden PC a server).
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
556 920,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
98 280,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
436 800,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
1 092 000,00 Kč |