Inovace vnitřní architektury Univerzitního informačního systému a nové grafické rozhraní produktu pro 130.000 uživatelů
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
IS4U, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/23.00634 |
Zahájení projektu: |
19. 11. 2013 |
Ukončení projektu: |
30. 6. 2015 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Produkt Univerzitní informační systém představuje komplexní řešení pro administrativu vysokých škol vyučujících v rámci evropského VŠ prostoru dle metodiky ECTS. V současné době užívá tento produkt 130.000 koncových uživatelů na 11 vysokých školách v ČR a SR a zájem projevují další vysoké školy z celé Evropy. Vnitřní architektura systému je však 15 let stará a jeho grafické rozhraní je poplatné roku vzniku. Ze strany koncových zákazníků je vyžadována větší flexibilita, využití moderních IT přístupů, soudobé grafické rozhraní umožňující využít mobilní a dotyková zařízení a zajištění dlouhodobé udržitelnosti provozu informačního systému v měnících se podmínkách evropské legislativy. Takto náročný projekt představuje potřebu vybudování novéhooddělení pro rozvoj a inovaci produktu, který bude realizovat novou komplexní architekturu a přepracování současného informačního systému do nové vizuální i architektonické podoby. Nově vytvořené oddělení pokryté pracovníky z nových pracovních míst bude pod vedením dosavadních architektů produktu a v součinnosti s dosavadním vývojovým týmem připravovat v průběhu řešení kompletní inovaci produktu, který umožní bezproblémové nasazení jak v tuzemsku, tak v zahraničí. Konkrétním výstupem projektu bude technická analýza vnitřní architektury odpovídající soudobým principům, navržené nové grafické uživatelské rozhraní využívající jak dotyková a mobilní zařízení, tak umožňující provoz stávajícím uživatelům běžných desktopů a notebooků a nové aplikace umožňující kooperativní práci studentů a učitelů v souladu s moderními trendy - např. nástroje pro komunikaci studentů mezi sebou a sdílení studijních materiálů, nástroje pro tutorování výuky ze strany učitelů, přímý přístup k administrativním nástrojům z kancelářského vybavení zaměstnanců, propojení s MS Office 365, konfigurovatelné ovládání jednotlivých CRUD prvků (seznamy, gridy, formuláře) a nástroje na koncentraci informací (agregace informací z jednotlivých částí IS do jednoho bodu).
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
10 508 654,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
7 005 773,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
17 514 427,00 Kč |