Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Královéhradecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
PolyPLASTY s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/33.00788 |
Zahájení projektu: |
1. 2. 2011 |
Ukončení projektu: |
11. 6. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost PolyPLASTY s.r.o. se zabývá výrobou a zpracováním technických plastů. Tyto činnosti mají dlouholetou tradici, výroba alkalického Polyamidu byla ve stávající provozovně společnosti v Jaroměři zahájena v roce 1963 a výroba litých polyuretanových elastomerů v roce 1965. Společnost se zabývá nejenom zpracováním plastů, ale i vývojem nových materiálů pro průmyslové využití. PolyPLASTY mají zaveden systém řízení jakosti podle systémů kvality ISO 9001 a ISO 14001.
Projekt ?ICT PolyPlasty? bude realizován v rámci podporované aktivity 2.1.1 - Projekty zaměřené na zavádění a rozšiřování využití IS při zvyšování vnitřní efektivity podniků. Náplní projektu bude rozšíření funkčností stávajícího ERP a vytvoření intranetového komunikačního portálu. Součástí projektu bude i modernizace hardware.
Současný ERP systém umožňuje evidenci všech klíčových podnikových činností (nákup, prodej, skladová evidence, ekonomika, výroba). Rozšíření jeho funkčností bude zaměřeno především na podporu efektivního využívání podnikových zdrojů (plánování a řízení výrobních kapacit, správa technologických postupů, optimalizace řízení zásob, řízení lidských zdrojů, controlling a elektronický prodej).
Implementace intranetového portálu umožní sjednocení komunikace uvnitř společnosti i s obchodními partnery. Portál bude obsahovat nástroje pro centrální správu podnikových dokumentů (sdílení informací, řízení verzí dokumentů, publikační workflow, fulltextové vyhledávání), nástroje pro řízení projektů (správa úkolů, komunikace uvnitř projektových týmů, řízení personálních i strojních kapacit, řízení projektových rozpočtů) a nástroje pro podporu prodejních aktivit (CRM, elektronizace příjmu objednávek, sledování stavu zakázek).
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 430 365,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
428 888,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
2 859 254,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
5 718 507,00 Kč |