Komunikační kampaň ke kandidatuře města Plzně na titul Evropské hlavní město kultury 2015
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Plzeňský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
14 ROP NUTS II Jihozápad |
Příjemce: |
statutární město Plzeň |
Registrační číslo: |
CZ.1.14/3.3.00/02.00049 |
Zahájení projektu: |
1. 9. 2008 |
Ukončení projektu: |
30. 6. 2010 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Smyslem projektu je vytvoření efektivní komunikační kampaně ke kandidatuře města Plzně na titul Evropské hlavní město kultury 2015. Kampaň rozšíří povědomí o městě samotném a jeho záměru stát se metropolí kultury v roce 2015. Marketingové nástroje vrámci kampaně poslouží k propagaci města a poukáží na jeho kvality a širokou škálu možností trávení volného času. Hlavním účelem projektu je tedy prezentace města jako atraktivní turistické destinace, která má ve všech ročních obdobích návštěvníkovico nabídnout.
Přínosy projektu:
- zisk titulu Evropské hlavní město kultury 2015
- učinit z města atraktivní turistickou destinaci
- zvýšení kvality služeb cestovního ruchu
- rozvoj potenciálu zážitkové turistiky - vznik nových produktů cestovního ruchu
- zvýšení dostupnosti informací o nabídce cestovního ruchu v regionu
- redukce sezónnosti turistických návštěv, zvýšení objemu turismu v zimním období
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
8 076 612,66 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
1 425 284,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
9 501 897,00 Kč |