Komunikační kampaň ke kandidatuře města Plzně na titul Evropské hlavní město kultury 2015

Programové období: 2007-2013
Region: Plzeňský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 14 ROP NUTS II Jihozápad
Příjemce: statutární město Plzeň
Registrační číslo: CZ.1.14/3.3.00/02.00049
Zahájení projektu: 1. 9. 2008
Ukončení projektu: 30. 6. 2010
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Smyslem projektu je vytvoření efektivní komunikační kampaně ke kandidatuře města Plzně na titul Evropské hlavní město kultury 2015. Kampaň rozšíří povědomí o městě samotném a jeho záměru stát se metropolí kultury v roce 2015. Marketingové nástroje vrámci kampaně poslouží k propagaci města a poukáží na jeho kvality a širokou škálu možností trávení volného času. Hlavním účelem projektu je tedy prezentace města jako atraktivní turistické destinace, která má ve všech ročních obdobích návštěvníkovico nabídnout.
Přínosy projektu:
- zisk titulu Evropské hlavní město kultury 2015
- učinit z města atraktivní turistickou destinaci
- zvýšení kvality služeb cestovního ruchu
- rozvoj potenciálu zážitkové turistiky - vznik nových produktů cestovního ruchu
- zvýšení dostupnosti informací o nabídce cestovního ruchu v regionu
- redukce sezónnosti turistických návštěv, zvýšení objemu turismu v zimním období

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 8 076 612,66 Kč
Veřejné zdroje ČR: 1 425 284,00 Kč
 
Celková částka: 9 501 897,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena