Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
11 ROP NUTS II Jihovýchod |
Příjemce: |
Regionální rozvojová agentura jižní Moravy |
Registrační číslo: |
CZ.1.11/2.2.00/10.01160 |
Zahájení projektu: |
1. 3. 2011 |
Ukončení projektu: |
28. 2. 2013 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Projekt reaguje na nerovnoměrný rozvoj cestovního ruchu v JMK a vytváří novou komplexní turistickou nabídku založenou na tématu napoleonských válek (tento marketingově silný potenciál je využíván nárazově a nekoordinovaně). Podle zvolené segmentace bude vybráno 30 nejzajímavějších turistických cílů v JMK, které budou prezentovány prostřednictvím tištěného průvodce s mapkami, seriálu filmových pohlednic a na internetových stránkách. Brožurka bude obsahovat návrhy na výlety mezi turistickými cílispjatými s napoleonskými válkami a přehledové mapky. Marketingově bude podpořena seriálem krátkých filmů, které provedou diváka po lokálních napoleonských památkách. Posledním prvkem komunikačního mixu jsou internetové stránky, které budou sloužit jako tematický informační portál. Budou obsahovat údaje z cestovního průvodce, filmové pohlednice a informace o lokálních akcích. Brožurky a filmy budou distribuovány zejména prostřednictvím TIC a distribucí do základních škol a gymnázií.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
3 394 629,70 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
599 052,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
3 993 682,00 Kč |