Komunikační kampaň Jižní Moravy

Programové období: 2007-2013
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 11 ROP NUTS II Jihovýchod
Příjemce: Jihomoravský kraj
Registrační číslo: CZ.1.11/2.2.00/38.01599
Zahájení projektu: 1. 9. 2013
Ukončení projektu: 31. 10. 2015
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Předmětem projektu je komunikační kampaň zajišťující prezentaci památek a atraktivit cestovního ruchu v Jihomoravském kraji prostřednictvím vytvoření off-line turistického průvodce pro mobilní telefony (včetně turistických map), soutěžní hry s využitím QR kódů (téma slavné osobnosti) a rozšíření a doplnění internetové prezentace kraje. Vznik nových a inovativních produktů cestovního ruchu bude propagován prostřednictvím vkládaných reklamních textů (brožura) do denního tisku. Obecná propagace JMK bude zajištěna prostřednictvím navazující kinoreklamy (vytvoření a odvysílání krátkého propagačního spotu). Cílovou skupinou projektu jsou zejména mladí lidé a lidé se zájmem o moderní technologie (oslovení cílové skupiny prostřednictvím mobilníchaplikací, interaktivní hry). Kinoreklama (spot) bude zaměřena obecně, především na potencionální návštěvníky a turisty z jiných krajů v ČR. Při volbě obsahu bude kladen důraz na propagaci projektů financovaných z IOP a strategické projekty ROPJV.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 3 508 503,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 619 147,00 Kč
 
Celková částka: 4 127 650,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena