Komunikační kampaň Jižní Moravy
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
11 ROP NUTS II Jihovýchod |
Příjemce: |
Jihomoravský kraj |
Registrační číslo: |
CZ.1.11/2.2.00/38.01599 |
Zahájení projektu: |
1. 9. 2013 |
Ukončení projektu: |
31. 10. 2015 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Předmětem projektu je komunikační kampaň zajišťující prezentaci památek a atraktivit cestovního ruchu v Jihomoravském kraji prostřednictvím vytvoření off-line turistického průvodce pro mobilní telefony (včetně turistických map), soutěžní hry s využitím QR kódů (téma slavné osobnosti) a rozšíření a doplnění internetové prezentace kraje. Vznik nových a inovativních produktů cestovního ruchu bude propagován prostřednictvím vkládaných reklamních textů (brožura) do denního tisku. Obecná propagace JMK bude zajištěna prostřednictvím navazující kinoreklamy (vytvoření a odvysílání krátkého propagačního spotu). Cílovou skupinou projektu jsou zejména mladí lidé a lidé se zájmem o moderní technologie (oslovení cílové skupiny prostřednictvím mobilníchaplikací, interaktivní hry). Kinoreklama (spot) bude zaměřena obecně, především na potencionální návštěvníky a turisty z jiných krajů v ČR. Při volbě obsahu bude kladen důraz na propagaci projektů financovaných z IOP a strategické projekty ROPJV.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
3 508 503,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
619 147,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
4 127 650,00 Kč |