Marketing Divize VTS na Slovensku
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
MAXPROGRES, s.r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/11.00035 |
Zahájení projektu: |
1. 5. 2007 |
Ukončení projektu: |
21. 8. 2008 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Záměrem projektu je realizace marketingových aktivit společnosti MAXPROGRES, s.r.o. se zaměřením na slovenský trh. Projekt bude realizován v období od 20.4.2007 - 31.10.2007. Mezi aktivity projektu patří inzerce ve slovenském odborném časopise (týdeník pro komunální sféru OBECNÉ NOVINY), propagace na internetu, pořízení prezentačních letáků, reklamních tabulí a drobných propagačních předmětů ve slovenském jazyce. Cílem projektu je vstup na slovenský trh a zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti podniku.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
86 742,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
15 308,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
102 051,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
204 101,00 Kč |