Český ráj - nové trendy v cestovním ruchu

Programové období: 2007-2013
Region: Středočeský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 13 ROP NUTS II Severovýchod
Příjemce: Sdružení Český ráj
Registrační číslo: CZ.1.13/3.2.00/37.01350
Zahájení projektu: 1. 7. 2014
Ukončení projektu: 30. 9. 2015
Téma projektu: Cestovní ruch a volnočasové aktivity

Informace o projektu

Projekt řeší rozvoj nových produktových nabídek - Český ráj bez bariér, Zlatá stezka Českého ráje a za filmem a pohádkou do Českého ráje - a jejich propagaci mj. v rámci nově koncipované mediální reklamní kampaně. Rozvoj a prezentaci turistické nabídky Českého ráje je realizován s využitím moderních technologií (mobilní aplikace, elektronické tipy na výlety, reklamní kampaň na internetu), s cílem reagovat na aktuální trendy a poptávku návštěvníků regionu. K zajištění udržitelnosti projektu a efektivního marketingu bude zpracován Marketingový plán propagace a prezentace na období 2015-2016. Základní podmínkou realizace projektu a udržitelného rozvoje cestovního ruchu je fungující regionální partnerství, které vedle marketingových aktivit zajišťuje organizace cestovního ruchu - Sdružení Český ráj. K rozvoji partnerství poslouží fóra cestovního ruchu, press/fam tripy, služby P.R. a činnost pracovních skupin SČR. Projekt je připraven k realizaci.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 2 194 938,00 Kč
 
Celková částka: 2 194 938,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena