Český ráj - nové trendy v cestovním ruchu
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Středočeský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
13 ROP NUTS II Severovýchod |
Příjemce: |
Sdružení Český ráj |
Registrační číslo: |
CZ.1.13/3.2.00/37.01350 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2014 |
Ukončení projektu: |
30. 9. 2015 |
Téma projektu: |
Cestovní ruch a volnočasové aktivity
|
Informace o projektu
Projekt řeší rozvoj nových produktových nabídek - Český ráj bez bariér, Zlatá stezka Českého ráje a za filmem a pohádkou do Českého ráje - a jejich propagaci mj. v rámci nově koncipované mediální reklamní kampaně. Rozvoj a prezentaci turistické nabídky Českého ráje je realizován s využitím moderních technologií (mobilní aplikace, elektronické tipy na výlety, reklamní kampaň na internetu), s cílem reagovat na aktuální trendy a poptávku návštěvníků regionu. K zajištění udržitelnosti projektu a efektivního marketingu bude zpracován Marketingový plán propagace a prezentace na období 2015-2016. Základní podmínkou realizace projektu a udržitelného rozvoje cestovního ruchu je fungující regionální partnerství, které vedle marketingových aktivit zajišťuje organizace cestovního ruchu - Sdružení Český ráj. K rozvoji partnerství poslouží fóra cestovního ruchu, press/fam tripy, služby P.R. a činnost pracovních skupin SČR. Projekt je připraven k realizaci.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
2 194 938,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
2 194 938,00 Kč |