Marketingovou inovací a inovací produktu k vyšší prosperitě
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Ústecký kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
ROKA Ráža, spol. s r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.1.00/11.00554 |
Zahájení projektu: |
1. 8. 2011 |
Ukončení projektu: |
27. 4. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Cílem projektu je vypracování studie v oblasti marketingové inovace a manuálu v oblasti inovace produktu, která bude zahrnovat inovaci výrobku. Projekt se bude týkat podnikání v oblasti komínové divize.
Výstupem inovace produktu bude výkresová dokumentace včetně manuálu na výrobu 2 nových výrobkových řad.
1.ohebné komínové vložky pro rekonstrukci stávajících komínů
2.inovované vložky pro přetlakové komíny
Díky této inovaci dojde k rozšíření výrobního sortimentu a zkvalitnění výrobku.
Na základě marketingové inovace dojde k vytvoření studie, která má za cíl zásadně změnit metody prodeje a distribuce výrobků. Studie bude zahrnovat interní a externí analýzy. Součástí marketingové části studie je také analýza cílové skupiny, nastavení marketingové strategie včetně vypracování marketingového plánu s optimálně nastaveným marketingovým mixem. Oblast finanční části studie zahrnuje zpracování finančního plánu, jak v investiční tak v provozní fázi, včetně způsobu financování.V této části bude také zpracováno ekonomické hodnocení investic (tzn.NPV, IRR, doba návratnosti apod.).
Marketingová i inovace produktu jsou vzájemně provázané a jejich realizace vygeneruje další multiplikační efekty pro firmu.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
420 750,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
74 250,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
495 000,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
990 000,00 Kč |