Marketingovou inovací a inovací produktu k vyšší prosperitě

Programové období: 2007-2013
Region: Ústecký kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: 3 OP Podnikání a inovace
Příjemce: ROKA Ráža, spol. s r.o.
Registrační číslo: CZ.1.03/6.1.00/11.00554
Zahájení projektu: 1. 8. 2011
Ukončení projektu: 27. 4. 2012
Téma projektu: Podpora podnikatelů

Informace o projektu

Cílem projektu je vypracování studie v oblasti marketingové inovace a manuálu v oblasti inovace produktu, která bude zahrnovat inovaci výrobku. Projekt se bude týkat podnikání v oblasti komínové divize.
Výstupem inovace produktu bude výkresová dokumentace včetně manuálu na výrobu 2 nových výrobkových řad.
1.ohebné komínové vložky pro rekonstrukci stávajících komínů
2.inovované vložky pro přetlakové komíny
Díky této inovaci dojde k rozšíření výrobního sortimentu a zkvalitnění výrobku.
Na základě marketingové inovace dojde k vytvoření studie, která má za cíl zásadně změnit metody prodeje a distribuce výrobků. Studie bude zahrnovat interní a externí analýzy. Součástí marketingové části studie je také analýza cílové skupiny, nastavení marketingové strategie včetně vypracování marketingového plánu s optimálně nastaveným marketingovým mixem. Oblast finanční části studie zahrnuje zpracování finančního plánu, jak v investiční tak v provozní fázi, včetně způsobu financování.V této části bude také zpracováno ekonomické hodnocení investic (tzn.NPV, IRR, doba návratnosti apod.).
Marketingová i inovace produktu jsou vzájemně provázané a jejich realizace vygeneruje další multiplikační efekty pro firmu.

Proplacené finanční prostředky

Výše dotace EU: 420 750,00 Kč
Veřejné zdroje ČR: 74 250,00 Kč
Soukromé zdroje: 495 000,00 Kč
 
Celková částka: 990 000,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena