Komplexní informační systém a jeho implementace včetně dodávky hardware a počítačové infrastruktury pro VYDIS s.r.o.
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Středočeský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
VYDIS a.s |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/33.00736 |
Zahájení projektu: |
1. 3. 2011 |
Ukončení projektu: |
31. 12. 2011 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Cílem projektu společnosti VYDIS s.r.o. (žadatel) je pořízení a implementace komplexního informačního systému (dále jen IS) pro zvýšení vnitřní efektivity ve společnosti a realizaci specifických požadavků pro její segment trhu.
Žadatel je dodavatelem ucelených řešení a produktů v oblasti měřících přístrojů, optických a metalických sítí, telekomunikačních a networking technologií, realizací přeložek, rozvodů a přípojek slaboproudých vedení. Za dobu své působnosti na českém trhu společnost realizovala řadu velkých zakázek pro významné klienty, jako je Ředitelství silnic a dálnic ČR, Telefónica O2, České radiokomunikace, Skanska a další. Projekt obsahově spadá pod podporovanou aktivitu 2.1.1 definovanou ve Výzvě.
Žadatel plánuje prostřednictvím informačního systému propojit účetnictví společnosti s ostatními agendami, zajistit efektivní správu majetku, řídit nákup, skladové hospodářství a prodej, podporovat kvalitní projektové řízení, správně kalkulovat náklady jednotlivých projektů, využívat controllingové nástroje v řízení podniku a poskytovat efektivní informační podporu pro vrcholové řízení společnosti. Dojde rovněž ke snížení rizika ztráty či poškození klíčových dat. V konečném důsledku je implementací IS očekáváno zejména zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Způsobilé výdaje představují pořízení a implementaci ERP systému, vybudování odpovídající serverové infrastruktury a odpovídajícího zabezpečení.
Očekávanými přínosy jsou:
a) efektivnější řízení vnitropodnikových procesů a jejich informační propojení
b) zlepšení strategického rozhodování na vrcholové úrovni vedení společnosti
c) zjednodušení a snížení administrativy, snížení nákladů na administrativní úkony
d) rychlý, pohotový a podrobný přehled o majetku společnosti
e) zefektivnění dodavatelsko-odběratelských vztahů
f) zlepšení kontroly zakázek (z hlediska kvality, termínů atd.)
g) zpřesnění nákladových kalkulací pro realizované projekty
h) bezpečná archivace dat
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
4 163 200,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
734 683,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
4 897 884,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
9 795 767,00 Kč |