Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Kraj Vysočina |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
LiFire, a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/2.2.00/33.00738 |
Zahájení projektu: |
1. 2. 2011 |
Ukončení projektu: |
13. 6. 2012 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Společnost LiFire, a.s. byla založena v roce 2007 s hlavní podnikatelskou činností zaměřenou na výrobu, prodej a servis elektrické protipožární signalizace (EPS) a vývoj software pro EPS. V roce 2009 převzala společnost LiFire, a.s. výrobu galvanického pokovování od svého dosavadního výhradního subdodavatele. Díky aktivní obchodní politice a silnému odbornému zázemí se společnosti podařilo meziročně pětinásobně zvýšit obrat a zdvojnásobit počet vlastních pracovníků. Rychlý rozvoj společnosti v posledním roce přinesl výrazně vyšší nároky na využití IT. Předkládaný projekt ?ICT LIFIRE? bude realizován s cílem podpořit rozvoj společnosti prostřednictvím vyššího využití informačních technologií při řízení podnikových zdrojů. Projekt řeší především podporovanou aktivitu 2.1.1 (Projekty zaměřené na zavádění a rozšiřování využití IS při zvyšování vnitřní efektivity podniků).
V rámci projektu bude implementován ERP systém, který nahradí současné dílčí, vzájemně nekompatibilní softwary (účetnictví, skladová evidence, řízení výroby). Integrace modulů ekonomika, prodej, nákup, sklady, výroba a servis do jediného informačního systému typu ERP umožní
1)efektivněji řídit výrobní, prodejní i servisní činnosti,
2)lépe plánovat a využívat podnikové zdroj a zároveň
3)snížit administrativní náročnost způsobenou nekompatibilitou současných softwarů.
Důležitou součástí podnikových aktivit společnosti LIFIRE je prodejní a poprodejní servis. Tato činnost bude v rámci projektu podpořena implementací servisního helpdesku, který bude internetovou nadstavbou ERP systému. Webové řešení umožní servisním pracovníkům sdílet informace a vytvářet on-line zakázkovou dokumentaci prostřednictvím mobilních zařízení přímo od zákazníka. Helpdesk bude prostřednictvím webového prohlížeče přístupný i samotným zákazníkům pro hlášení technických závad, objednávky servisních kontrol, nastavení servisních podmínek, nebo aktualizaci software.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
4 817 038,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
850 066,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
3 788 070,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
9 455 174,00 Kč |