Informace o výzvě

Cíle programu a oblasti podpory   

OP VK je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpo čtu ČR.
Jeho cílem je rozvoj vzdělanostní společnosti za účelem posílení konkurenceschopnosti ČR prost řednictvím modernizace systémů počátečního, terciárního a dalšího vzdělávání, jejich propojení do komplexního systému celoživotního učení a zlepšení podmínek ve výzkumu a vývoji.
  • Cílem oblasti podpory je prohloubení nabídky dalšího vzdělávání a posílení informovanosti o nabídce dalšího vzdělávání.
  • Cílem globálního grantu je jak prohloubení nabídky dalšího vzdělávání a posílení informovanosti o nabídce dalšího vzdělávání, tak také usnadnění individuálního přístupu obyvatel Ústeckého kraje k dalšímu vzdělávání a zvýšení jejich motivace k celoživotnímu učení.
Popis podporovaných aktivit oblasti podpory  3.2   

Výzva je primárně zaměřena na tvorbu/inovaci vzdělávacích nástrojů pro účastníky dalšího vzdělávání v technických oborech - stavebnictví, strojírenství, elektrotechniky, energetiky a chemického průmyslu a na motivaci účastníků dalšího vzdělávání k účasti na dalším vzdělávání.
Oblast podpory podpoří následující typy činností: 
  • Vzdělávání pedagogů, lektorů, řídících a organizačních pracovníků škol a dalších vzdělávacích a poradenských středisek působících v oblasti specializačního vzdělávání a vzdělávání pro udržitelný rozvoj.
  • Podpora vzdělávací nabídky v oblasti dalšího vzdělávání – rozvoj vzdělávacích programů pro vzdělávání dospělých ve školách a dalších vzdělávacích institucích.
  • Podpora provázanosti dalšího vzdělávání s počátečním vzděláváním vytvářením vzdělávacích modulů.
  • Rozvoj sítí a partnerství subjektů působících v oblasti dalšího vzdělávání a poradenství.
  • Poradenství a metodická pomoc při zavádění moderních a inovativních vzdělávacích technologií a metod (pro organizace působící v oblasti specializačního a dalšího vzdělávání pro udržitelný rozvoj).

Odebírejte aktualizace této stránky

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena