Evaluace komunikační strategie a publicity

Zhodnocení plnění strategie informovanosti a publicity OP VaVpI.

Operační program Operační program Výzkum a vývoj pro inovaci
Druh evaluace ad-hoc
Tematické zaměření evaluace publicita
Rok ukončení 2011
Programové období 2007–2013
Cílem evaluace bylo zjistit, v jaké míře odráží Komunikační plán (KoP) aktuální potřeby OP VaVpI ve vztahu ke specifickým cílům, informačním prioritám, cílovým skupinám a nástrojům informovanosti a publicity; jaký je současný stav implementace KoP OP VaVpI a dosažené výstupy/výsledky, tzn. zhodnocení plnění strategie informovanosti a publicity OP VaVpI; zda současná podoba KoP OP VaVpI napomáhá jeho efektivnímu monitoringu a hodnocení a tím poskytnout Řídicímu orgánu zpětnou vazbu a doporučení vedoucí ke zvýšení efektivity implementace komunikační strategie a publicity OP VaVpI – v případě identifikované potřeby navrhnout zlepšení v podobě revize Komunikačního plánu OP VaVpI, jež by vedla k efektivnější realizaci komunikační strategie OP VaVpI.

©2024 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena