Odborný/á referent/referentka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP2014+) , v oddělení finanční administrace programů EU

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení finanční administrace programů EU, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_534: Odborný/á referent/referentka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP2014+) a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Co nabízíme: Zajímavou a pestrou činnost v oblasti finanční administrace programů EU při administraci výzev, žádostí o platby a přípravě podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU. Odměňování ve 13. platové třídě (tarifní plat od 30.780 Kč do 45.420 Kč podle délky Vaší započitatelné praxe), osobní příplatek na základě Vašeho individuálního výkonu. Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za RD. Benefity naleznete na: https://www.mmr.cz/cs/kariera/benefity. Co očekáváme: Dosažené vzdělání v magisterském studijním programu. Bližší informace jsou uvedeny v oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Předpokládaný nástup březen 2023.

Datum vystavení 20.01.2023
Datum platnosti 05.02.2023
Smluvní vztah Pracovní poměr
 
Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení finanční administrace programů EU, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_534: Odborný/á referent/referentka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP2014+) a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
 
Charakteristika pracovní činnosti:
  • administrace výzev,
  • vydávání řídících dokumentů a jejich kontrola,
  • administrace žádostí o platby,
  • činnosti spojené s proplácením dotací v rámci Integrovaného regionálního operačního programu a Operačního programu technická pomoc 2014+,
  • příprava podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU,
  • komunikace se zprostředkujícími subjekty a příjemci dotací.
 
Požadujeme:
  • VŠ vzdělání magisterský stupeň (obor ekonomie, účetnictví a rozpočetnictví výhodou),
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet),
  • znalost zákona č. 218/2000 Sb. (výhodou),
  • dobré organizační a komunikační schopnosti,
  • spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost,
  • praxi v oblasti strukturálních fondů (výhodou),
  • trestní bezúhonnost.
 
Nabízíme:
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou),
  • plný pracovní úvazek,
  • místo výkonu práce Praha,
  • 5 týdnů dovolené,
  • pružnou pracovní dobu,
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek,
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání,
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída),
  • předpokládaný vznik pracovního poměru 15. 3. 2023.
 
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
 
Nedoložením výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
 
Bližší informace poskytne Ing. David Patócs, e-mail: David.Patocs@mmr.cz, tel: 224 861 656.
 
 
Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
zasílejte, prosím, do 5. února 2023 na e-mail: zamestnani@mmr.cz (do předmětu uveďte „Odborný/-á referent/referentka pro administraci výzev, plateb a finančních toků“) nebo na adresu:
 
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1
 
 

Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
 
 

©2023 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena