Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP 2014+)

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení finanční administrace programů EU, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na místo MMR_536: Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP 2014+) a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.

Datum vystavení 22.07.2021
Datum platnosti 07.08.2021
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Pracovní poměr
Požadované vzdělání vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Vedoucí pozice ne
Charakteristika pracovní činnosti:
  • administrace výzev
  • vydávání řídících dokumentů a jejich kontrola
  • administrace žádostí o platby
  • činnosti spojené s proplácením dotací v rámci Integrovaného regionálního operačního programu a Operačního programu technická pomoc 2014+
  • příprava podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU
  • komunikace se zprostředkujícími subjekty a příjemci dotací
 


Požadujeme:
  • VŠ vzdělání magisterský stupeň (ekonomické zaměření, účetnictní a rozpočetnictví výhodou)
  • praxe v oblasti strukturálních fondů (výhodou)
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS WORD, MS Excel, MS Power point, MS Outlook, Internet)
  • organizační a komunikační schopnosti
  • znalost zákona č. 218/2000Sb.
  • trestní bezúhonnost
 
Nabízíme:
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za MD/RD)
  • plný pracovní úvazek
  • místo výkonu práce Praha
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů
    (13. platová třída)
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravovánív podobě stravenek
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání
  • pružnou pracovní dobu
  • předpokládaný vznik pracovního 1. 9. 2021
 
 
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
 
 
Nedoložením výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.
 
Bližší informace poskytne Ing. Lucie Zonková, e-mail: Lucie.Zonkova@mmr.cz,
tel: 224 861 291.
 
Strukturovaný životopis, motivační dopis v češtině, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte, prosím, do 7. srpna 2021 na e-mail zamestnani@mmr.cz (do předmětu uveďte „Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků“.
 
 
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1
 
 
 
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
 

©2021 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena