Základy nákup mediálního prostoru
Základy nákup mediálního prostoru
Typ akce: |
Školení |
Termín konání: |
10. 12. 2020 9:30 - 12:30
|
Přidat do svého kalendáře
|
Adresa místa konání: |
Online v MS Teams |
Upřesnění místa / času konání: |
Online workshop |
Kapacita: |
25 (zbývá volných míst: 0) |
Ondřej Novák, ředitel Asociace mediálních agentur (ASMEA) představí klíčové mediatypy využívané v marketingové komunikaci.
Zaměřuje se na stručný přehled specifik televize, digitálních médií, tisku, outdooru i rádia v kontextu veřejného zadavatele. Připraví si pro nás stručný výklad pojmů GRP/TRP, reach, frekvence, imprese, CPT a dalších.
Seznámíme se základy, které by bylo dobré vědět dříve, než-li začneme připravovat zakázku na nákup médií.
3hodinové školení proběhne online v MS Teams, potvrzeným účastníkům bude zaslán link před konáním školení.
Školení je určeno komunikačním úředníkům implementační struktury ESI fondů. Kapacita školení je omezena. Prosíme o dodržení pravidla registrace max. 2 zástupců za řídící orgán, výjimky pouze po předchozím schválení.