Odborný/á referent/ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP)

Ministerstvo pro místní rozvoj, oddělení finanční administrace programů EU, vyhlašuje v souladu s ustanovením § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb. o státní službě výběrové řízení na pozici: MMR_542 Odborný/-á referent/-ka pro administraci výzev, plateb a finančních toků (IROP/OPTP 2014+), a to na dobu určitou v pracovním poměru dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.

Datum vystavení 04.02.2019
Datum platnosti 24.02.2019
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Pracovní poměr
Požadované vzdělání vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Vedoucí pozice ne
Charakteristika pracovní činnosti:
  • administrace výzev
  • vydávání řídicích dokumentů a jejich kontrola
  • administrace žádostí o platby
  • činnosti spojené s proplácením dotací v rámci Integrovaného regionálního operačního programu
    a Operačního programu technická pomoc 2014+
  • příprava podkladů pro refundaci a certifikaci prostředků EU
  • komunikace se zprostředkujícími subjekty a příjemci dotací
Požadujeme:
  • VŠ vzdělání (magisterský stupeň) – obor ekonomie, účetnictví a rozpočetnictví (výhodou)
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, Internet)
  • znalost zákona č. 218/2000 Sb. (výhodou)
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • praxe v oblasti strukturálních fondů (výhodou)
  • trestní bezúhonnost 
Nabízíme:
  • pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou)
  • plný pracovní úvazek
  • místo výkonu práce Praha
  • 5 týdnů dovolené
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek
  • jazykové kurzy a další odborné vzdělávání
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (13. platová třída)
  • předpokládaný vznik pracovního poměru ihned
Požadované přílohy od uchazeče k výběrovému řízení:
  • strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání 
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení.

Bližší informace poskytne paní Ing. Štěpánka Moravcová, e-mail: Stepanka.Moravcova@mmr.cz
 tel: 224 861 291
 
Doručení žádosti:
Strukturovaný životopis a motivační dopis v češtině zasílejte, prosím, do 24. února 2019 na e-mail: zamestnani@mmr.cz (do předmětu uveďte „Odborný/-á referent/-ka pro administraci výzev, plateb
a finančních toků (IROP/OPTP 2014+)“) nebo na adresu:
 
Ministerstvo pro místní rozvoj
Personální odbor
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1
 
Upozornění:
Zasláním životopisu a výše uvedených příloh uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
Uchazeč zároveň zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při výkonu činností na pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
 
Kompletní informace k výběrovému řízení naleznete na:
www.mmr.cz/cs/Kariera/Pracovni-prilezitosti/Odborny-a-referent-ka-pro-administraci-vyzev,-(6)
 

©2019 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena