Finanční účetní CRR (ZS IROP)

Máte rádi práci s čísly, ale zároveň nechcete stereotyp? Právě takovou nabídku pro Vás máme! Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU hledá pracovníka do Oddělení účetnictví a majetku na pozici FINANČNÍ ÚČETNÍ (Praha).

Datum vystavení 05.09.2019
Datum platnosti 29.09.2019
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Pracovní poměr
Vedoucí pozice ne
Co u nás budete dělat?
  • Odpovídat za realizaci a správnost svěřených účetních operací a s tím související administrativy.
  • Zpracovávat objednávky za celou organizaci.
  • Zpracovávat a řádně evidovat účetní doklady -  to znamená odpovídat za formální kontrolu doručených faktur, provádět jejich účtování a účtování všech dalších interních dokladů v oblasti celé agendy organizace včetně kontroly účetní knihy.
  • Zabezpečovat styk s peněžními ústavy – budete provádět úhrady veškerých závazků organizace a vyhotovovat platebních příkazy. Také budete odpovídat za včasné úhrady plateb na základě smluv.
  • Vést a kontrolovat analytickou účetní evidenci – Budete zajišťovat vedení evidence majetku, podílet se na inventarizaci a jejím zpracování a na zpracování uzávěrek (mezitímní, roční, mimořádná).
  • Vést pokladnu a pokladní knihy.
  • Zajišťovat kontrolu registrovaných smluv a objednávek organizace v Registru smluv.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
  • VŠ (nejlépe ekonomického směru) + min 2 roky praxe v oboru; v příp. SŠ nutno nahradit vzdělání vysoce relevantní praxí v oboru v min. délce trvání 5 a více let.
  • Výborná znalost podvojného účetnictví.
  • Znalost výkaznictví a rozpočetnictví.
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office), výborná znalost MS Excel.
  • Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost.
  • Trestní bezúhonnost. 
Co u Vás dále oceníme?
  • Praxe ve vedení účetnictví PO nebo OSS.
  • Základní znalost procesu administrace a kontroly projektů spolufinancovaných ze SF EU.
  • Možnost nástupu v listopadu 2019 nebo dle dohody dříve.
A co za to získáte?
  • Pracovní poměr na plný pracovní úvazek na dobu určitou do 31.12.2021, s možností dalšího prodloužení.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Pět týdnů dovolené, 5 tzv. sickdays, stravenky, jazykové kurzy, MultiSport kartu.
  • Zajímavou práci v prestižní státní organizaci pro programy EU v širším centru Prahy (s vlastním parkovištěm).
  • Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 1 k NV 564/2006 Sb.; 12. pl. tř.).
Zasláním životopisu (přihlášky) do výběrového řízení stvrzujete, že si nejste vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se ucházíte, znamenaly střet zájmu.
Zasláním životopisu (přihlášky) do výběrového řízení udělujete souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení.
 
Chcete se k nám přidat? Pak zašlete Váš strukturovaný profesní životopis  nejpozději do 29.9.2019 emailem na adresu:  barbora.velatova@crr.cz (do předmětu uveďte „finanční účetní Praha“).

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 225 855 286
 
Těšíme se na Vás!
 
http://www.crr.cz/cs/crr/uredni-deska-volna-mista/

©2019 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena