Finanční účetní (CRR ČR)

Máte rádi práci s čísly, ale zároveň nechcete stereotyp? Právě takovou nabídku pro Vás máme! Centrum pro regionální rozvoj České republiky, státní příspěvková organizace se sídlem v Praze a zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované EU hledá zaměstnance do Oddělení účetnictví a majetku na služební místo obsazované dle § 178 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, osobou v pracovním poměru na dobu určitou na pozici FINANČNÍ ÚČETNÍ.

Datum vystavení 06.11.2019
Datum platnosti 20.11.2019
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Pracovní poměr
Požadované vzdělání střední vzdělání s maturitní zkouškou / vyšší odborné vzdělání
Co u nás budete dělat?
  • Odpovídat za realizaci a správnost svěřených účetních operací a s tím související administrativy.
  • Zpracovávat objednávky za celou organizaci.
  • Zpracovávat a řádně evidovat účetní doklady -  to znamená odpovídat za formální kontrolu doručených faktur, provádět jejich účtování a účtování všech dalších interních dokladů v oblasti celé agendy organizace včetně kontroly účetní knihy.
  • Zabezpečovat styk s peněžními ústavy – budete provádět úhrady veškerých závazků organizace a vyhotovovat platebních příkazy. Také budete odpovídat za včasné úhrady plateb na základě smluv.
  • Vést a kontrolovat analytickou účetní evidenci – Budete zajišťovat vedení evidence majetku, podílet se na inventarizaci a jejím zpracování a na zpracování uzávěrek (mezitímní, roční, mimořádná).
  • Vést pokladnu a pokladní knihy.
  • Zajišťovat kontrolu registrovaných smluv a objednávek organizace v Registru smluv. 
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
  • Alespoň střední vzdělání s maturitní zkouškou.
  • Výborná znalost podvojného účetnictví.
  • Znalost výkaznictví a rozpočetnictví.
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office), výborná znalost MS Excel.
  • Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost.
  • Trestní bezúhonnost. 
Co u Vás dále oceníme?
  • Praxe ve vedení účetnictví PO nebo OSS.
  • Základní znalost procesu administrace a kontroly projektů spolufinancovaných ze SF EU.
  • Možnost nástupu v lednu 2020 nebo dle dohody dříve. 
A co za to získáte?
  • Flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené + další dny volna (např. 5 tzv. sickdays)
  •  Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Jazykové kurzy, Multisport kartu nebo Fokus Passy
  • Moderní pracovní prostředí v Praze 3 s vlastním parkovištěm.
  • Zajímavé finanční ohodnocení dle pracovních výkonů, 2 x ročně odměny.
  • Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.; 12. pl. tř.). 
Zasláním životopisu (přihlášky) do výběrového řízení stvrzujete, že si nejste vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se ucházíte, znamenaly střet zájmu.
 
Zasláním životopisu (přihlášky) do výběrového řízení udělujete souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, pro účely příslušného výběrového řízení. 
 
Chcete se k nám přidat? Pak zašlete Váš strukturovaný profesní životopis  nejpozději do 20.11.2019 emailem na adresu:  barbora.velatova@crr.cz (do předmětu uveďte „finanční účetní Praha“).
 
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme na tel. 225 855 286
 
Kompletní informace k výběrovému řízení naleznete na:
https://www.crr.cz/kariera/pracovni-prilezitosti-v-centru/

Těšíme se na Vás!
 

©2019 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena