Administrativní pracovník/nice - asistent/ka ředitele/ky odboru (OPZ)

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice: Administrativní pracovník/nice - asistent/ka ředitele/ky odboru kontrol evropských programů

Datum vystavení 12.01.2020
Datum platnosti 29.01.2020
Kraj Hlavní město Praha
Smluvní vztah Služební poměr
Požadované vzdělání střední vzdělání s maturitní zkouškou / vyšší odborné vzdělání
Vedoucí pozice ne
Požadavky:
  • státní občanství České republiky nebo jiné státní občanství s trvalým pobytem v České republice
  • dosažení věku 18 let
  • ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • znalost AJ/NJ/FJ, úroveň 1 (dokládá se dokladem o vykonané jazykové zkoušce)
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost, schopnost týmové spolupráce
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office)
  • organizační a komunikační schopnosti
  • smysl pro pečlivost a pořádek
  • trestní bezúhonnost (dokládá se výpisem z Rejstříku trestů ne starším než 3 měsíce)
  • plná svéprávnost (dokládá se čestným prohlášením)
  • zdravotní způsobilost (dokládá se čestným prohlášením)
Výhodou:
  • zkušenosti na obdobné pozici
 
Hlavní náplň činnosti:
  • zajišťování plynulého chodu sekretariátu ředitele/ky odboru včetně organizačně administrativní podpory jednotlivým oddělením odboru, a to zejména kontrola formální správnosti, evidence a archivace dokumentace odboru / jednotlivých oddělení (statistické přehledy, evidence pošty)
  • zajišťování zpracování podkladových materiálů a administrativní podpory při administraci a kontrole projektů v programech Evropského sociálního fondu   
  • příprava a kontrola podkladů a jejich kompletace pro jednání ředitele/ky odboru a pro plnění úkolů odboru
  • účast na jednáních a poradách, zhotovování zápisů a následná kontrola plnění úkolů
  • zajišťování přípravy místních i zahraničních pracovních cest a zahraničních návštěv
 
   Nabízíme:
  • vhodné i pro uchazeče bez pracovních zkušeností
  • nástup dle dohody
    • plný pracovní úvazek s možností zkrácení (až na 0,7 úvazku) dle dohody
  • pracovní poměr na dobu určitou na služebním místě (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
  • platové podmínky dle Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (8. platová třída)
  • zaměstnanecké benefity (pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna /tzv.sick-days/, poukázky na stravování, možnost využití dětské skupiny)
    • systém finanční i nefinanční motivace zaměstnanců včetně fondu kulturních a sociálních potřeb
    • ucelený systém vzdělávání zaměstnanců
    • možnost profesního růstu ve státní službě a získání zajímavých zkušeností v oblasti implementace ESI fondů
    • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy na Smíchově
https://www.mpsv.cz/web/cz/nabidka-sluzebnich-a-pracovnich-mist-sluzebnich-uradu-resortu

 Požadavky na obsah přihlášky:
  • motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem
  • čestné prohlášení o svéprávnosti
  • čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • kopie dokladu o vykonané jazykové zkoušce v souladu s Rozhodnutím Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy č. j. MSMT-24156/2019 ze dne 3. září 2019, kterým se stanoví Seznam standardizovaných jazykových zkoušek pro účely systému jazykové kvalifikace zaměstnanců ve správních úřadech
  • kopie výpisu z trestního rejstříku
 
Přihlášky doručte (osobně na podatelnu, elektronicky nebo poštou) do 28. 1. 2020 (včetně) na adresu:
Ministerstvo práce a sociálních věcí
personální oddělení
Na Poříčním právu 1
128 01 Praha 2
(posta@mpsv.cz)
 
Nedoložení výše požadovaných dokumentů může být důvodem k vyřazení z účasti
ve výběrovém řízení.
V případě dokladů, kde je požadována kopie, musí být před konáním pohovoru předložen k nahlédnutí originál.
 
Uchazeč/ka zasláním přihlášky do výběrového řízení prohlašuje, že si není vědom/a střetu zájmu při vykonávání činnosti na dané pracovní pozici.
 

©2019 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena