7. 11. 2019
Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj 100 000 projektů pro lepší Česko přibližující přínosy fondů EU v České republice získala ocenění od Asociace komunikačních agentur. V kategorii Kampaně veřejné správy v rámci cen EFFIE za rok 2019 získala stříbro.
Mediální kampaň Ministerstva pro místní rozvoj úspěšně komunikovala přínosy projektů podpořených z evropských fondů v České republice – na konkrétních příkladech z oblasti zdravotnictví, dopravy a inovací ukázala, že v okolí každého z nás se realizují užitečné projekty. Mediální kampaň trvala od února do konce dubna 2019 a zahrnovala reklamu v TV, na internetu a sociálních sítích, tištěnou reklamu v časopisech a venkovní reklamu na nádražích či ve vlacích.
Oceněná kampaň byla připravena ve spolupráci Ministerstva pro místní rozvoj a agentury Momentum Czech Republic. Letošní stříbrná cena EFFIE v kategorii Kampaně veřejné správy doplňuje zlatou cenu z této soutěže z roku 2016.
Webovou prezentaci oceněné mediální kampaně si můžete prohlédnout na
této stránce. Na kampaň navazuje aktuální komunikace úspěšných revitalizací veřejných prostor podpořených z evropských fondů. Na 13 vybraných projektech, u nichž se srovnáním stavu před a po, snaží ukázat pozitivní změnu, jakou měla realizace projektu na okolí. Přesvědčte se sami
této na stránce.
EFFIE je zkratka slova Effectiveness a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům. Kreativita, k níž se přihlíží ve druhém kole hodnocení, je zde chápána v širším slova smyslu: jako inspirativnost strategického řešení a nápaditost komunikačního mixu i jako účelnost a cílevědomost, s nimiž ztvárnění kampaně slouží zvolené strategii. V České republice je soutěž organizována Asociací komunikačních agentur (
AKA) již od roku 1997.