Vývoj big data marketingové platformy ROIhunter.com

Programové období: 2014-2020
Region: Jihomoravský kraj
Evropský fond: ERDF
Operační program: Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost
Příjemce: ROI Hunter a.s.
Registrační číslo: CZ.01.4.04/0.0/0.0/15_005/0000823
Zahájení projektu: 1. 7. 2015
Ukončení projektu: 31. 1. 2017
Téma projektu: Informační a telekomunikační technologie

Informace o projektu

Firma ROI Hunter je technologický startup, který vznikl odštěpením ze společnosti Business Factory s.r.o. Zabývá se inovací v reklamních nástrojích pomocí platformy ROI Hunter, která je jedním z 52 oficiálních Marketing Partnerů společnosti Facebook na světě. Přes tuto platformu je nyní měsíčně inzerováno více než 1 milion EUR. Cílem projektu je vyvinout nové ICT řešení v oblasti vysokozátěžových platforem, které umožní využívání platformy stovkám inzerentů místo současným desítkám.

Schválené finanční prostředky

Výše dotace EU: 6 225 300,00 Kč
Národní soukromá částka: 7 608 700,00 Kč
 
Celková částka: 13 834 000,00 Kč

©2025 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, všechna práva vyhrazena