Vývoj big data marketingové platformy ROIhunter.com
Programové období: |
2014-2020 |
Region: |
Jihomoravský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
Operační program Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost |
Příjemce: |
ROI Hunter a.s. |
Registrační číslo: |
CZ.01.4.04/0.0/0.0/15_005/0000823 |
Zahájení projektu: |
1. 7. 2015 |
Ukončení projektu: |
31. 1. 2017 |
Téma projektu: |
Informační a telekomunikační technologie |
Informace o projektu
Firma ROI Hunter je technologický startup, který vznikl odštěpením ze společnosti Business Factory s.r.o. Zabývá se inovací v reklamních nástrojích pomocí platformy ROI Hunter, která je jedním z 52 oficiálních Marketing Partnerů společnosti Facebook na světě. Přes tuto platformu je nyní měsíčně inzerováno více než 1 milion EUR. Cílem projektu je vyvinout nové ICT řešení v oblasti vysokozátěžových platforem, které umožní využívání platformy stovkám inzerentů místo současným desítkám.
Schválené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
6 225 300,00 Kč |
|
Národní soukromá částka: |
7 608 700,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
13 834 000,00 Kč |