Marketingová podpora obchodní strategie firmy
Programové období: |
2007-2013 |
Region: |
Moravskoslezský kraj |
Evropský fond: |
ERDF |
Operační program: |
3 OP Podnikání a inovace |
Příjemce: |
TEMEX, spol. s r.o. |
Registrační číslo: |
CZ.1.03/6.2.00/11.00633 |
Zahájení projektu: |
1. 1. 2008 |
Ukončení projektu: |
30. 4. 2009 |
Téma projektu: |
Podpora podnikatelů
|
Informace o projektu
Marketing ve firmě TEMEX, spol. s r. o. je jeden z hlavních instrumentů podpory obchodní strategie firmy. Vzhledem k poměrům na trhu v oblasti působení naší firmy si vedení společnosti uvědomuje význam marketingové podpory pro obchodní aktivity jaku stávajících partnerů tak i u potenciálních nových zákazníků. Marketingová strategie se rozvíjí v současných podmínkách a krátké budoucnosti v souladu s cíly firmy v následujících směrech. Podle námi zjištěných marketingových průzkumů má největšíúčinnost na trhu v našem oboru podnikání dle priorit:
- Internet (www stránky) je nejúčinější prostředek k reprezentaci firmy a to jak v blízkém okolí sídla firmy tak i v celé české republice a především také v zahraničí. Pomocí internetu mají možnost se současní partneři informovat o dění ve firmě, jejich aktivitách, referencích a možnosti splnit jejich záměr. To vše samozřejmě platí i pro o skupinu potencionálních nových zákazníků. Z tohoto hlediska klademe na internetové stránky největší důraz. Z marketingového průzkumu máme zjištěno, že se hodnotí aktuálnost, kvalita a nápaditost www stránek.Totéž samozřejmě sledujeme a hodnotíme i my u našich partnerů. Rovněž máme zjištěno, že pozitivně působí zvláště na zákazníky a partnerské firmy ze západu ? naše ruská mutace www stránek, která nás následně staví do role prostředníka pro ruský trh, kde jsme si už získali celkem dobré postavení.
- Katalogové listy: tato forma marketingové činnosti je pro nás výhodná jako podporující insrument pro osobní návštěvy v blízkém okolí sídla firmy nebo jako doplněk našich nabídek. Tyto katalogové listy jsou vhodné především u nabídek, protože ty se z pravidla týkají úzkého segmentu o který zákazník jeví zájem např. zařízení pro volný čas(vybavení golfových hřišť) čističky odpadních vod, jeřáby, dopravníkové systémy, Takový zákazník z pravidla nemá zájem o naše ostatní aktivity. K prezentaci při osobních jednáních jsou tyto katalogové listy vhodným předmětem pro udržení diskuze.
Proplacené finanční prostředky
|
Výše dotace EU: |
306 000,00 Kč |
|
Veřejné zdroje ČR:
|
54 000,00 Kč |
|
Soukromé zdroje: |
360 000,00 Kč |
|
|
Celková částka: |
720 000,00 Kč |